כאל בימי קורונה

התקופה האחרונה מטלטלת מבחינות רבות עבור כולנו. חלקנו דואגים לבריאות שלנו ושל אהובינו, חלקנו דואגים לחינוך ילדינו, וחלקנו, איך לא, דואגים מאד בפן הכלכלי

אי אפשר שלא לתהות: לאן ממשיכים מכאן? כיצד ננהל את הירידה או העדר ההכנסה למשק הבית? האם קיימת אפשרות לדחות או לבטל תשלומים אליהם התחייבנו בעתיד? מהיכן הכי נבון לקחת הלוואה? וכמובן, מה האפשרויות העומדות בפני העצמאים ובעלי העסקים, שפרנסתם נפגעה?
אנו בכאל שמחים לענות לכם על כל שאלה, ולספק לכם מידע חשוב להתמודדות נכונה בתקופת הקורונה, ולאחריה

 כאל בימי קורונה

אז מה השתנה אצלנו?
השאלה הראשונה שחשוב לנו לענות עליה היא האם אנו ממשיכים את פעילותינו הסדירה, כמו בימי שגרה, והתשובה היא: כן! השירותים שלנו זמינים עבורכם, כבכל יום; הכרטיסים פעילים וניתן לבצע עסקאות כרגיל הן בישראל והן באתרים בינלאומיים או בחו"ל, ניתן לבצע סליקה כרגיל, וכמובן, ניתן להשתמש בכל אחד מן השירותים הדיגיטליים שלנו, באתר האינטרנט או באפליקציה, בכל שעה ומכל מקום.

חשוב לנו לציין כי מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית פועלים כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ולכן יתכן ותתקלו בזמני המתנה ארוכים יותר מהרגיל בימי השגרה.

כל מה שרציתם לדעת על הטבות

מה לגבי הטבות?
השאלה הבאה שאנחנו שמחים לענות עליה היא לגבי ההטבות  אותן מעניקה כאל ללקוחותיה. ובכן, חשוב לנו ללכת לקראת הלקוחות ולהקל היכן שאנחנו יכולים, ולכן הקמנו קטגוריה מיוחדת עבור התקופה המאתגרת הזו, הנקראת הטבות עד הבית. בקטגוריה זו תוכלו ליהנות מהטבות משתלמות על הדברים שהפכו להיות רלוונטיים יותר בתקופה הנוכחית; כך לדוגמה, תוכלו להזמין פיצה וגלידה מרשת "דומינוס פיצה" בעלות של 55 ₪ בלבד, או ארוחה זוגית מרשת מוזס ב-109 ₪, ואחרי הארוחה להתפנק על ערכת משחקי בריחה בהטבה, או להזמין בסטימצקי את הספרים שתמיד חלמתם לקרוא, וליהנות ממשלוח חינם עד פתח הדלת.

כמו תמיד, את ההטבות המיוחדות, תוכלו למצוא בחנות החוויות. אנו ממליצים להיכנס לקישור באופן תדיר, משום שאנו משדרגים ומחדשים את ההטבות על בסיס קבוע. 

הזמנתם מופע או הצגה שבוטלו באמצעות הטבה של כאל? אל חשש
שאלה נוספת בה אנו נתקלים היא מה קורה כאשר הזמנתם הצגה או הופעה כלשהי במסגרת ההטבות של כאל ואותו אירוע, כיאה לתקופה, בוטל. התשובה היא שבכל מקרה בו בוטל אירוע, אתם אמורים לקבל הודעת ביטול אל המכשיר הסלולרי שלכם, ואת הזיכוי שתקבלו, תוכלו לראות באזור האישי שלכם באתר, באפליקציה או בדפי הפירוט החודשיים הנשלחים אליכם. לעיתים צריך להתאזר בסבלנות כי ישנם המון ביטולים וההחזרים נעשים עפ"י התאריכים שבהם המופע עתיד היה להתרחש (לדוגמא: במהלך חודש מאי יזוכו חיובים עבור כרטיסים למופעים שבוטלו במאי). יש לשים לב, אם המופע נדחה למועד מאוחר יותר, לא תקבלו זיכוי. אם בחרתם מופע שהיה אחד מן ההטבות הניתנות לכם על ידי חברת כאל, אך את הרכישה ביצעתם דרך אתר חיצוני כלשהו (כמו Ticket Master, קופת תל אביב ועוד) ואותו אירוע בוטל, האתר דרכו הזמנתם יזכה אתכם ישירות בסכום ששילמתם.

באם מופע או הצגה בוטלו, אך לא קיבלתם הודעת ביטול ולא זוכיתם בסכום ששילמתם, אנו מזמינים אתכם לפנות למוקד השירות שלנו בכדי שנוכל לסייע לכם בקבלת ההחזר.

הזמנתם הטבה שלא תוכלו לממש? אנחנו על זה
לקוחות רבים הזמינו הטבות או שוברים למגוון אטרקציות או לחנויות ורשתות וכעת, כשכל האטרקציות, בתי הקולנוע ומרכזי המסחר סגורים, לא יכולים לממשם. גם לנושא הזה הקדשנו מחשבה, והארכנו את תוקפן של כל ההטבות עד סוף שנת 2020 (31.12.2020). אנו מאמינים כי עד אז (ומקווים שעוד הרבה לפני) אנחנו נחזור לשגרה, ואתם תוכלו ליהנות עם השוברים וההטבות שהזמנתם.

יחד עם זאת, אם תבחרו שלא להמתין עד החזרה לשגרה, אנו נאפשר לכם לבטל כל הטבה או שובר שהוזמנו, ללא תשלום דמי ביטול. חשוב לשים לב: אם ביטלתם את ההזמנה בחודש אחר מהחודש בו בוצעה ההזמנה מלכתחילה, לא נוכל להשיב את החוויות לניצול אחר.

רוכשים באתרים בינלאומיים? נשמח לספק הטבה נוספת
הרשמה לשירות "שלושה תשלומים ללא ריבית" באתר כאל, תאפשר לכם לחלק באופן אוטומטי כל רכישה שתבצעו באתרים בינלאומיים ובמטבע זר לשלושה תשלומים, ללא תוספת ריבית. אין צורך להירשם לפני כל רכישה, ההרשמה היא חד פעמית ותקפה לכל רכישה מעת ההרשמה. להרשמה לחצו כאן

 הטבות בימי קורונה

כל מה שרציתם לדעת על עסקאות

מה קורה אם רכשתם מוצר ולא קיבלתם אותו בגלל המצב?
ברור שזו אחת מהדאגות העיקריות שלכם כצרכנים. ראשית, אנו ממליצים לכם קודם כל לפנות לבית העסק ולנסות לפתור את המצב מולו כדי למצוא פתרון שיהיה מוסכם על שני הצדדים. חשוב לנו לציין שאנו פועלים במסגרת חוק כרטיסי חיוב ונשמח לסייע תוך כדי עמידה בדרישות החוק. כאשר מדובר בתשלום בעסקה מתמשכת (תשלומים, קרדיט) ומועד האספקה חלף מבלי שבית העסק סיפק את התמורה, ניתן להיכנס לקישור, למלא את הטופס המקוון המתאים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

 עסקאות בימי קורונה

כל מה שרציתם לדעת על מוצרי אשראי

מהי דחיית הוצאות במסגרת תכנית "חיוב חודשי קבוע"?
אנו מציעים תוכנית "חיוב חודשי קבוע" שתסייע לכם להישאר צמודים לתקציב ולשלוט בהוצאות הבית. אתם תוכלו להחליט מה הסכום החודשי שיחויב בכרטיס. כל ההוצאות אותן הוצאתם, אך לא שילמתם החודש, יעברו באופן אוטומטי אל החודש הבא, בתוספת ריבית. לדוגמה, אם במהלך חודש ינואר היו לכם הוצאות ורכישות בסך של 5,000 ₪, ואתם בוחרים שהתקציב החודשי שלכם יהיה רק 3,000 ₪, - תוכנית  חיוב חודשי קבוע" תעביר את היתרה על סך 2,000 ₪ לחודש פברואר, בתוספת ריבית. אתם תוכלו לשנות את סכום החיוב החודשי שקבעתם במסגרת התוכנית בהתאם ליכולת ההחזר שלכם. את הפרטים המלאים אודות התוכנית ולהצטרפות

מגוון פתרונות אשראי שיעזרו לעבור את התקופה
אם גם אתם במצב בו תזדקקו לאשראי בתקופה הקרובה, תוכלו להיכנס לאתר או לאפליקציה של כאל ושם תמצאו את כל המידע הרלוונטי לכם, כולל פתרונות אשראי המותאמים ישירות לצרכים שלכם והלוואות מהירות*

 הלוואות בימי קורונה

מה קורה כאשר אתם מתקשים לעמוד בהלוואה שלקחתם מחברת כאל?
האם ניתן לדחות את התשלומים הקרובים עבור ההלוואה שלי?
מתוך התחשבות והבנה של מורכבות ימים אלו, כאל באה לקראת לקוחותיה ופיתחה מנגנון שיאפשר ללקוחותיה לדחות את התשלומים הקרובים של ההלוואות.
בהלוואות שנלקחו על גבי כרטיס כאל אנו מאפשרים דחיית תשלום ההלוואה לסוף תקופת ההלוואה ללא עמלה או ריבית נוספת.
כלומר אתם יכולים לבחור להעביר את התשלום החודשי הקרוב (קרן + ריבית) לסוף תקופת ההלוואה כך שבחודש הקרוב לא ירד כל תשלום מהחשבון, ניתן לבצע את הפעולה הזו עד 3 פעמים לפי שיקול דעתכם וצרכיכם.
עבור רוב ההלוואות שאינן מבוססות על מסגרת האשראי של הכרטיס ניתן לבצע דחיית תשלום של 3 חודשים בתוספת ריבית.

כל מה שרציתם לדעת על כרטיסי אשראי

האם עדיין ניתן לקבל כרטיסי אשראי חדשים?
בוודאי. זה כמובן עוד אחד מהשירותים אותם אנו מספקים כרגיל. ניתן להנפיק כרטיס חדש כאן, או לפנות אל מוקד המכירות בטלפון: 3338*

 עסקים בזמן קורונה

כל מה שבעלי עסקים רוצים לדעת 

כיצד כאל מסייעת לבעלי עסקים שהכנסתם נפגעה בשל המצב?
אנו מבינים לעומק את המורכבות והקושי שהמצב הנוכחי מציג, ובמיוחד לעצמאים ובעלי העסקים בישראל, ואנחנו גם יודעים כי כל עצמאי ועסק חווים קשיים מכיוונים שונים וזקוקים לעזרה מסוג אחר. מסיבה זו, אנו יוצרים את הפתרונות והסיוע שאנו מציעים, בהתאם לצרכים של בעל העסק.

עם בעיות תזרימיות נתמודד באמצעות:

  • הקדמת זיכויים ללא עמלות – הקדמת התשלומים שנסלקו עבורך בכאל על מנת להקל על התזרים השוטף.
  • דחיית תשלומי הלוואות למשך שלושה חודשים – ניתן לדחות את התשלומים החודשיים של ההלוואה, כך שבשלושת החודשים הקרובים לא ישולמו ויידחו לאחר מועד התשלום האחרון של ההלוואה.
  • פתרונות סליקה לביצוע תשלום מרחוק – עכשיו כשהלקוחות לא יכולים להגיע לבית העסק, בתי העסק נדרשים יותר ויותר לפתרונות תשלום מרחוק (טלפוני/אינטרנט). אנו בכאל נשמח לסייע ולאפשר פתרונות סליקה אלו בזריזות על מנת לאפשר את ההמשכיות העסקית של בית העסק
  • הקפאת תשלום חודשי של הלקוחות בעסקאות מתמשכות – בניהול לקוחות בפורמט "מנוי" כמו חדר כושר או חוגים, ניתן לעצור תשלומים פרטניים בלי לבטל את כל העסקה, כך, שכאשר תוכל לחזור לפעילות השוטפת, התשלומים ימשיכו להיכנס באופן אוטומטי.

המוקד העסקי שלנו זמין לכל הלקוחות העסקיים שלנו בטלפון: 03-5726555, ואחד מנציגינו ישמח להתאים לכם את התוכנית האידיאלית עבורכם, או שתוכלו לבחור לפנות ישירות אל מנהל התיק שלכם בחברת כאל.

אנחנו מאחלים לכל לקוחותינו בריאות איתנה, אופטימיות וחזרה מהירה לשגרה.

*אי עמידה בפירעון ההלוואה או תכנית האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ / דיינרס מימון בע"מ. כפוף לתנאי החברה ולעמידה בתנאי החיתום.


פורסם ע"י כאל ב-23 אפריל 2020


0 תגובות