איך ניתן לחסום כרטיס שאבד או נגנב?
אין צורך להמתין לנציג ניתן לחסום את הכרטיס באתר בקישור זה
שכחתי את הקוד הסודי של הכרטיס שלי, מה ניתן לעשות?
ניתן לצפות בקוד הסודי בלינק הבא
פג תוקפו של כרטיס האשראי שלי ואני מחכה לקבלת כרטיס חדש, מה עושים עד לקבלתו?
ניתן להשתמש בכרטיס האשראי עד ליום סיום התוקף שמופיע על גבי כרטיס האשראי. בנוסף, במרבית המקרים כרטיס אשראי חדש נשלח בדואר טרם פג תוקפו של הכרטיס הקיים. מומלץ לשייך את הכרטיס לתשלום בנייד וכך הכרטיס החדש ישויך אוטומטית לארנק ויתאפשר המשך שימוש רציף עד לקבלת הכרטיס הפיזי בדואר. למידע נוסף לגבי שיוך בלינק הבא
איך מגדילים את המסגרת בכרטיס האשראי?
ניתן לבדוק האם אפשר להגדיל את מסגרת האשראי של הכרטיס החוץ בנקאי בקישור זה אם אין לך כרטיס אשראי חוץ בנקאי של כאל, ניתן לקבל מסגרת אשראי נוספת בנוסף לזו שבכרטיס האשראי הבנקאי שלך באמצעות הנפקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי אם עולה צורך כזה, בלינק הבא
איך משנים את מועד חיוב כרטיס האשראי?
ניתן לשנות את מועד חיוב כרטיס האשראי ל2 או ל-10 בחודש בקישור זה או באפליקציה
יש לי עסקה שאני לא מזהה, כיצד ניתן לצפות בפרטי העסקה?
ניתן לצפות בפירוט עסקאות בלינק הבא
כרטיס האשראי הפיזי שלי לא איתי, האם יש איך להמשיך להשתמש בו?
מומלץ לוודא שהוא נמצא במקום בטוח אם לא נמצא איתך. ישנם שני דברים שניתן לעשות:
1. צפייה בפרטי כרטיס האשראי באפליקציית כאל, מאפשר המשך קניות אונליין ו/או עסקאות טלפוניות (הלינק פעיל רק במובייל ומוביל ישירות למיקום הרלוונטי באפליקציית כאל)
2. לצרף את הכרטיס (לאחר שהוצאת את פרטי הכרטיס באפליקציית כאל) לתשלום בנייד והמשך תשלום בכל מקום באמצעות הנייד. ניתן לצרף בקלות דרך אפליקציית כאל
איך ניתן לבטל הטבה שרכשתי בחנות החוויות של כאל או דיינרס?
בכפוף למפורט בתקנון חנות החוויות, ניתן לבטל הטבות באחת מהדרכים הבאות:
1. באמצעות כניסה לאזור האישי בחנות החוויות של כאל ודיינרס ולחיצה על כפתור "ביטול".
2. השארת פניה ב"צור קשר" באתר חנות החוויות- ושירות הלקוחות של חנות החוויות יחזור אליכם
3. באמצעות פניה לשירות הלקוחות של חנות ההטבות בטלפון 03-6392597