הגיע לקופה לקוח שלא זוכר את הקוד הסודי, מה עליי לעשות?
להציע ללקוח לשחזר את הקוד הסודי באופן מיידי ומאובטח, באפליקציה או באתר של חברת כרטיסי האשראי. אפשר לצפות בקוד בכל יום ושעה ובכל מקום
מה קורה במקרה של שימוש לרעה (גנבה או זיוף) בכרטיס?
החל מינואר ,2020 כל עסקה או פעולה שבוצעה עקב שימוש לרעה (גנבה, זיוף וכיו"ב) עם כרטיס חכם ובמסוף שאינו תומך בתקן EMV, תהיה באחריות בית העסק ולא של חברת כרטיסי האשראי. לדוגמה: במקרה שבו שולמה עסקה עם כרטיס חכם שנגנב במסוף שאינו תומך ב- EMV, כאל לא תזכה את בית העסק על העסקה.
האם עדיין צריך לשמור שוברים גם בעסקאות שבוצעו ב-EMV?
כן, שום דבר לא השתנה מבחינת שמירת השוברים. שימו לב, אפשר גם לשמור את השוברים בהעתק דיגיטלי.
האם יש עוד שיפורים שמגיעים עם ההתקן החדש?
כן! אפשר לאחד למסוף אחד עסקאות רגילות והו"ק או עסקאות רגילות ואינטרנט, בררו עם הנציגים שלנו.
איך מבצעים עסקאות ״ללא מגע״?
זה קל, פשוט מקרבים את הכרטיס למסוף והעסקה תבוצע אוטומטית ללא צורך בהקשת הקוד הסודי, עד סכום של 300 ₪.
הגיע לקוח ללא כרטיס חכם, איך מחייבים אותו?
פשוט מעבירים את הכרטיס בפס המגנטי.
מה קורה כשמגיע תייר עם כרטיס מחו"ל?
אין הבדל, אפשר לחייב בדיוק כמו לקוח עם כרטיס ישראלי.