חברת Cal מיישמת אמצעים רבים לשמירה על אבטחת המידע

עיקר האמצעים

  • הזדהות למערכת

    הכניסה למערכת אפשרית באמצעות שם משתמש וסיסמא אישית, או ע"י שימוש במס' ת.ז, 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי וסיסמה חד פעמית אשר התקבלה במסרון.
  • מניעת כניסה לאחר מספר ניסיונות שגויים

    נעילת חשבונך לכניסה לאחר חמישה ניסיונות כניסה שגויים, על מנת למנוע מפורצי מחשבים לחדור אל חשבונך.
  • ניתוק אוטומטי במצב של אי פעילות

    במצב בו המערכת פעילה, אך לא מתבצעת בה פעילות במשך 10 דקות, המערכת תנותק באופן אוטומטי.
  • רכיבי הגנה פיקוח ובקרה

    מגוון רכיבי אבטחה ברמת התקשורת והאפליקציה, מאפשרים בקרה, זיהוי וסינון של ההתקשרות לאתר.
  • לוג פעילות

    שמירת פירוט האירועים של משתמשי המערכת.
  • בדיקות אבטחת מידע

    מתבצעות בדיקות תדירות ומחמירות של המערכת ורכיביה, על ידי  גורמים מומחים.
  • העברת המידע בין מחשבי החברה למחשבך

    דרך רשת האינטרנט, מתבצעת בתקשורת מוצפנת (SSL 128bit), ע"י שימוש בתעודה דיגיטלית.

כללים לגלישה בטוחה:

הצלחת פעילותך ושמירת סודיות נתוניך תלויה גם בנקיטת מספר צעדים בסיסיים מצד המשתמש.
עם תחילת כל התקשרות לאתר יש לוודא כי:

  • האתר הזדהה באופן תקין מול הדפדפן ע"י תעודה דיגיטלית, ותוכן המידע המועבר בינו אליך מוצפן.
    ניתן לוודא זאת ע"י תמונת המנעול הסגור בצמוד לשרת כתובת האתר.
    לדוגמא האינדיקציה בדפדפן אקספלורר:
  • תאריך ההתקשרות האחרונה שלך המופיעים בכניסה, נכון.
  • בסיום השימוש במערכת, יש לבצע ניתוק יזום מהמערכת באמצעות לחיצה על כפתור "יציאה מהמערכת", ולסגור את הדפדפן.
  • בבחירת סיסמא יש להגדיר סיסמא איכותית. יש להימנע מבחירה בסיסמאות פשוטות כגון תאריכי לידה, שם בן הזוג וכדומה.
  • סיסמת הכניסה למערכת הינה אישית וסודית, ואין למוסרה לאיש. בשום מקרה לא יהיה לך צורך לנקוב בסיסמתך האישית בטלפון, או להעבירה לגורם כלשהו בדוא"ל. אם תוצג בקשה כזו - יש לסרב.

שמירה על פרטיות המידע באינטרנט / דואר אלקטרוני

  • עליך לוודא כי בתחילת הכתובת מופיעות האותיות https המציינות תקשורת מוצפנת, כלומר המידע אשר עובר מהמחשב של הלקוח למערכות של בית העסק מוצפן .
  • עליך להמנע מלחיצה על קישורים בהודעות דוא"ל חשודות ו/או ממענה להודעות דוא"ל חשודות.
  • קישורים אלה לעתים קרובות מהווים אתרים מתחזים שרוצים לגרום לך למסור את פרטיך.
  • בשום מקרה אין לשלוח בדוא"ל את פרטי כרטיס האשראי. דוא"ל אינו מאובטח דיו ונתון לחשיפה ע"י גורמים אשר אינם מורשים לכך.
  • עליך להתקין במחשבך אמצעי אבטחה כגון: תוכנת  אנטי וירוס, חומת  אש ותוכנה למניעת חדירת דוא"ל זבל (ANTI SPAM). אמצעים אילו מצמצמים באופן ניכר את האפשרות שתקבל הודעות דוא"ל מזויפות.

שימוש בטוח במחשב האישי:

  • רצוי להקפיד על שימוש בתוכנת הגנה על המחשב של יצרן מוכר.
  • במידה והמחשב משמש לשיתוף קבצים באופן כלשהו, רצוי לוודא כי פרטים רגישים לא מאוחסנים בו.

שימוש בטוח בכרטיס האשראי

מדיניות פרטיות - כרטיס האשראי הוא אישי ואין למסור אותו לשימוש אדם אחר, לרבות בני משפחה וחברים.

  • עליך לחתום על גב כרטיס האשראי שלך ברגע שהוא מתקבל לידך.
  • עליך לוודא כי השם הפרטי ושם המשפחה בדרכון/ בת"ז ועל גבי כרטיס האשראי שלך זהים לחלוטין.
  • עליך לשמור על כרטיס האשראי שלך בארנק / קרוב לגופך.
  • לעולם אל תשמור  את הקוד הסודי שלך בסמוך או יחד עם כרטיסך.
  • אין למסור את מספר הכרטיס לגורמים שאינך בטוח בזהותם.
  • בעת ביצוע עסקה יש להשתדל לשמור על קשר עין תמידי עם כרטיס האשראי.
  • עליך ליידע את שירות לקוחות על כל שינוי בכתובת או מספר טלפון חדש , כדי שכרטיס חדש/ דפי פירוט יגיעו לכתובתך החדשה.
  • לאחר קבלת כרטיס תחליפי, יש לדאוג להשמדת כרטיס האשראי.

יש לכם חשד כלשהו?

אם מתעורר חשד כלשהו (תופעות מוזרות, תגובות לא רגילות) בקשר לכל שלב בתהליך ההצטרפות או הגלישה, יש להודיע מיד למוקד בנקאות ישירה הפעיל 24 שעות ביממה ולפעול בהמשך לפי הנחיותיו.
מוקד בנקאות ישירה: 03-5726444
בנוסף ניתן לפנות באמצעות המייל: hasimot@icc.co.il
בסקייפ: cal-hasimot
ללקוחות הנמצאים בחו"ל: 972-35726606+
ובוואטסאפ: 052-4706884

המלצות:

  • יש להיעזר בשירות CalSMS המאפשר לעקוב אחר השימושים בכרטיס האשראי שלך.
  • באזור האישי באתר cal-online יש להזין שם משתמש וסיסמא. עליך להקפיד כי אלו יהיו שונות מסיסמאות אחרות שבשימושך ברשת.
  • אנו ממליצים להחליף מעת לעת באופן יזום את הסיסמאות שבשימושך ברשת ובאתר cal-online
  • יש לוודא שמספר הנייד שלך מעודכן במערכות Cal.

יובהר כי אין באמור לעיל כדי לגרוע מאחריותו של מי מהצדדים.