כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.
בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.
אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.
אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.
לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.
בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.
חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il
תיאור המשרה
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!
דרישות
תיאור המשרה
לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!
דרישות
תיאור המשרה
לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
עבודה במוקד שירות ומכירה הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
המוקד הוא אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה, מוקד משפחתי הנותן מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.
פעילות המוקד- בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00, ללא סופי שבוע!
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.
דרישות
תיאור המשרה
צוות האחראי על חיזוק מכובדות דיינרס בפני מגוון רחב של לקוחות עסקיים.
עבודת שטח ומשרד עצמאית, כולל רכב.
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
מכירת כרטיס אשראי CashCal ללקוחות החברה או למתעניינים חדשים, לידים חמים וקרים!
עבודה במשמרות גמישות: 8:30-15:30 / 11:00-18:00 + שישי לסירוגין
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
ניהול צוות אשר אמון על מימוש הגדרת מדיניות אבטחת המידע בתשתיות באופן מלא, איכותי ומוקפד,
תוך תיאום פתרונות מול גורמי אבטחת מידע, עמידה בלוחות זמנים, דרישות הרגולציה וצרכים עסקיים וטכנולוגיים משתנים.
במסגרת התפקיד:
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
הובלה ותכלול של תהליכים ופרויקטים אסטרטגיים חוצי-ארגון, כולל:
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
דרישות
תיאור המשרה
ניהול תחום הגיוס מקצה לקצה על כלל ההיבטים, תהליכים וסוגי הגיוסים השונים בחברה (מוקדים, מטה, טכנולוגיות, ניודים פנימיים, קידום עובדים ועוד).
התפקיד כולל:
דרישות
תיאור המשרה
ניהול כולל של תחום הבינוי, התחזוקה והשירותים התומכים בכלל אתרי החברה בפריסה ארצית.
אחריות להובלת מדור FM האמון על חוויית העובד ותפעול מיטבי של כלל השירותים הלוגיסטיים – כולל הסעדה, ניקיון, אבטחה, תחזוקה, חניה ועוד.
במסגרת התפקיד:
דרישות
תיאור המשרה:
למחלקת הדיגיטל בכאל דרוש.ה מאפיינ/ת חוויית משתמש UX.
התפקיד כולל אחריות E2E על חווית המשתמש משלב הקונספט ועד שלב הפיתוח, עבודה מול הגורמים העסקיים בחברה ליצירת אפיון פונקציונאלי מפורט, כתיבת מסמכי דרישות ועבודה מול צוותי הפיתוח.
דרישות:
תיאור המשרה
דרישות
* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >
* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >