כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.

אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.

לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.

בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.

חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il

משרות פתוחות

  שירות ומכירות

נציג/ת שירות ומכירה באשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה - חובה

נציגות שירות ומכירות למוקד מודיעין עילית

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציג/ת שירות ומכירה בבני ברק

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציגי.ות שירות הונאות – אשדוד

תיאור המשרה

  • מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה בארץ ובחו"ל
  • מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה
  • ביצוע תשאול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות ההונאה
  • מוקד קטן ואינטימי בעל אופי פעילות ייחודי

דרישות

  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
  • העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-16:00 ועד אחרון הלקוחות, ללא ימי שישי
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

נציג.ת גביה - אשדוד

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
  • הכרות עם יישומי האופיס
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

נציג.ת גביה – בני ברק

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
  • הכרות עם יישומי office
  • יכולת ניהול מו"מ ויכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

 

נציגי.ות שירות למוקד עסקים – אשדוד

תיאור המשרה

עבודה במוקד שירות ומכירה הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
המוקד הוא אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה,  מוקד משפחתי הנותן מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.
פעילות המוקד- בין הימים א'-ה'  בין השעות 8:00-16:00, ללא סופי שבוע!

דרישות

  • תודעת שירות גבוהה
  • מוכוונות לעבודה בסביבה דינמית וממוחשבת
  • ניסיון במוקדי שירות / מכירה – יתרון

נציג.ת גביה וטיפול משפטי- בני ברק

תיאור המשרה

  • מעקב ליווי ובקרה מול משרדי עו"ד וממשקים שונים
  • בניית תהליכי עבודה מותאמים
  • התחשבנות, הובלת תהליכים והטמעתם מול משרדי עו"ד
  • עמידה ביעדי גביה ומחיקות

דרישות

  • ידע בתפעול יישומי Office בדגש על Excel
  • דייקנות ויסודיות
  • יכולת עבודה עצמאית והנעת ממשקים בתוך הארגון ומחוצה לו
  • אחריות אישית, ויכולת בקרה עצמית גבוהה, אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
  • ראייה מערכתית, יוזמה וגמישות מחשבתית
  • ניסיון בעולמות הרכב- יתרון
  • משרה מלאה 8:00-16:00 עם נכונות לשעות נוספות

נציגים.ות למוקד אישורים – בני ברק

תיאור המשרה
התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.

דרישות

  • אוריינטציה שירותית
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

מנהל.ת תיקי לקוחות דיינרס – חיפה והסביבה

תיאור המשרה
צוות האחראי על חיזוק מכובדות דיינרס בפני מגוון רחב של לקוחות עסקיים.
עבודת שטח ומשרד עצמאית, כולל רכב.

  • גיוס בתי עסק לסליקה במות​ג דיינרס​
  • ביצוע הסבות ל​סליקה עם  Cal
  • הובלת תהליך המכירה באופן עצמאי מקצה לקצה - החל מייזום שיחת המכירה, דרך תיאום הפגישה וכלה בהגעה לבית העסק
  • מכירת שירותי אשראי נלווים
  • שימור לקוחות קיימים
  • משרת שטח באזור חיפה

דרישות

  • ניסיון של שנה ומעלה בתפקידי מכירות שטח
  • רישיון נהיגה בתוקף
  • יכולות בינאישיות ומכירתיות גבוהות
  • מוטיבציה ומוכוונות למכירות ועמידה ביעדים
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית

מנהל.ת תיקי לקוחות SMB- שפלה

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​​משרת שטח הכוללת ניהול תיקי לקוחות עסקיים מגוונים (Small Medium Business)
  • ניהול  וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות קיימ​ים ופוטנציאליים
  • גיוס ואיתור לקוחות חדשים
  • שימור לקוחות קיימים תוך הרחבת סל המוצרים
  • תיאום פגישות מול לקוחות קיימים וחדשים
  • אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות גבוהה תוך עמידה ביעדים עסקיים
  • אחריות על תיקי הלקוחות באיזור שפלה (ראשון לציון, בת ים, חולון)

דרישות

  • ניסיון מוכח במכירות
  • ​​ניסיון במכירות שטח
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי ולקוחות עסקיים- יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול משא ומתן וברמה גבוהה
  • אוריינטציה שירותית
  • יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ותעדוף משימות
  • רישיון נהיגה בתוקף

נציג.ה בכיר.ה במוקד הגביה- אשדוד / בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​מתן מענה מקצועי לנציגי המדור ולממשקים בחברה
  • הצפת פערים מקצועיים וטיפולם בהתאם
  • ביצוע בקרות ציות ואיכות עבור שיחות נציגי מדור
  • הקמת והטמעת תהליכים מקצועיים לייעול תהליך הגביה במדור ומחוצה לו
  • עבודה מול ממשקים שונים בארגון
  • חניכת והכשרת עובדים חדשים
  • ​אפשרות לעבודה ממוקד אשדוד- עם הגעה לפחות יום אחד בשבוע למוקד בני ברק

דרישות

  • ​ניסיון בעולמות המוקדים השונים- יתרון
  • אחריות אישית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן ועבודה תחת לחץ
  • הגדלת ראש וחשיבה מחוץ לקופסה
  • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

נציגי.ות מכירות כרטיס CashCal- אשדוד

תיאור המשרה
מכירת כרטיס אשראי  CashCal ללקוחות החברה או למתעניינים חדשים, לידים חמים וקרים!
עבודה במשמרות גמישות: 8:30-15:30 / 11:00-18:00 + שישי לסירוגין

דרישות

  • ניסיון קודם- יתרון
  • מכוונות לתחום המכירות
  • תודעת שירות גבוהה

נציג.ת מכירות טלפוני לעסקים- אשדוד / בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​גיוס של בתי עסק חדשים לסליקה עם Cal
  • מכירת מוצרי אשראי כגון הלוואות לבתי עסק
  • ליווי בית עסק משלב המשא ומתן עד שלב סגירת העסקה
  • עבודה מול ממשקים שונים בחברה כגון ניהול סיכונים, שירות ועוד

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית, כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת ניהול מו"מ
  • ניסיון קודם במכירות- יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות
  • משרה מלאה + נכונות לעבודה בשעות נוספות ​

אחראי.ת משמרת במוקד הגביה – בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​ניהול והובלת המשמרת תוך חתירה לעמידה ביעדי הגביה
  • תפעול ואחריות על כלל פעילויות המוקד
  • אחריות על תהליכי שיפור וייעול במדור גביה
  • מתן פתרונות לסוגיות תפעוליות וטכנולוגיות שוטפות
  • ממשק עבודה צמוד עם מנהלי הצוותים
  • העבודה במשמרת מלאה 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות

דרישות

  • שליטה במערכות Office – יתרון
  • ניסיון קודם בהנעת עובדים- יתרון
  • יכולת גבוהה לעמידה בתנאי לחץ, עצמאות ויכולת קבלת החלטות
  • תקשורת בין אישית ותודעת שירות גבוהה
  • אנרגטיות, אסרטיביות, קידום תהליכים
  • חשיבה מערכתית, יוזמה וראש גדול ​

טכנולוגיות

מפתח.ת Node.js בכיר.ה

תיאור המשרה

  • תכנון, פיתוח ותחזוקת Microservices באמצעות Nest.js.
  • שיתוף פעולה עם מפתחי Frontend לשילוב שירותי Backend.
  • ניצול שירותי AWS ליצירת תשתיות סקיילביליות ויעילות.
  • יישום תבניות CloudFormation לפריסת תשתיות.
  • עבודה עם MongoDB למידול ואחסון נתונים.
  • הבטחת איכות קוד, אבטחה וביצועים.
  • פתרון תקלות טכניות ואיתור באגים.

 

דרישות

  • ניסיון של מעל 5 שנים כמפתח/ת Backend, עדיפות לתפקידים בכירים.
  • ניסיון מוכח בתכנון והבנה של תהליכים עסקיים.
  • מומחיות ב-Nest.js וב-Angular.
  • שליטה בשירותי AWS ובתבניות CloudFormation.
  • ניסיון בארכיטקטורת מיקרו-שירותים.
  • הבנה מעמיקה של MongoDB ומאגרי NoSQL.
  • כישורי פתרון בעיות ואיתור באגים ברמה גבוהה.
  • תקשורת בין אישית ועבודת צוות ברמה גבוהה.
  • הסמכת AWS – יתרון משמעותי.

 

מנהל.ת מחלקת פיתוח מערכות עסקיות

תיאור המשרה

  • ניהול מחלקה האמונה על כלל היבטי הפיתוח והתחזוקה של מערכות הליבה העסקיות והפיננסיות בחברה
  • הובלת תהליכי היישום וה-Delivery של הפרויקטים העסקיים והטכנולוגיים תוך עמידה ביעדים העסקיים והטכנולוגיים של המחלקה,
    לצד שמירה וקידום ביצועים גבוהים, יעילות ומצוינות במחלקה
  • הובלה והטמעת תהליכי חדשנות טכנולוגית במערכות בהתאם לצרכים העסקיים ומפת הדרכים הטכנולוגית
  • בניית אסטרטגיה והובלת החזון הטכנולוגי והניהולי של המחלקה תוך העצמת הערך שלה ובנייתה לאתגרים הטכנולוגיים העתידיים
  • עבודה מול הנהלה בכירה, גורמים עסקיים, ספקים, אינטגרטורים, יועצים וממשקים מתוך ומחוץ לחברה

דרישות

  • ניסיון של לפחות 8 שנים בניהול מחלקת פיתוח של מערכות ליבה קריטיות בארגונים גדולים
  • ידע מעמיק בתחום מערכות ליבה עסקיות – חובה, מערכות Billing ואשראי- יתרון משמעותי
  • תואר ראשון,  עדיפות למדעי המחשב / הנדסת תוכנה או תואר רלוונטי אחר
  • יכולות גבוהות של תכנון והובלה, הנעת ממשקים ותהליכים, הבנה עסקית וטכנולוגית
  • ניסיון בהובלת פרוייקטי IT מורכבים ואסטרטגיים במערכות ליבה פנים ארגוניות
  • ניסיון בניהול במתודות Agile – יתרון משמעותי

מנהל.ת מכירות ופיתוח עסקי

תיאור המשרה

  • ​אחריות על תהליכי המכר של פלטפורמת התשלומים הטכנולוגית של כאל.
  • ניהול מחזור מכירה E2E משלב זיהוי לקוחות ועד סגירת עסקאות ארוכות טווח עם לקוחות ושותפים מגוונים (ארגונים ממשלתיים וחברות פרטיות מהמובילות במשק).
  • פיתוח אסטרטגיות מכירה, ניהול מו"מ, ובניית מודלים מורכבים מול דרגים.
  • בנייה וטיפוח קשרים עסקיים עם בעלי עניין קיימים ופוטנציאליים, הגדלת הפעילות והעמקת השימוש במוצר מול הלקוחות והשותפים.
  • עבודה מול מכרזים וחוזים הכוללת ניהול התקשרויות תוך הבנה רגולטורית.
  • עבודה צמודה עם צוותי ניהול מוצר, CS ויחידות עסקיות להבטחת הטמעת פתרונות מוצלחת.

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום רלוונטי.
  • מעל ל-3 שנות ניסיון במכירות וניהול תיקי לקוחות אסטרטגיים.
  • ניסיון במכירת מוצר טכנולוגי, עדיפות לפינטק/ Payments.
  • הובלת תהליכי מכירה כולל Upselling ו-Cross-selling.
  • ניסיון עם מכרזים, חוזים והתקשרויות – יתרון.
  • אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ויכולת למכור פתרונות מתקדמים.​

ראש צוות Customer Success

תיאור המשרה

  • ניהול והובלת צוות Customer Success בפן האישי והמקצועי, והנעה לעמידה ביעדי הצוות תוך ליווי מקצועי ויצירת סטנדרטים גבוהים של שירות.
  • אחריות וניהול שוטף של כל ממשקי הלקוח משלב ה-onbording דרך שלבי ההטמעה, מתן שירות, שימור הלקוח ותהליכי מכירה וגבייה.
  • בניית תוכניות עבודה אסטרטגיות לניהול הלקוחות בטווח הקצר והבינוני.
  • זיהוי אתגרים והזדמנויות אצל הלקוח, יוזמה של פתרונות והובלה של תהליכי שיפור.
  • שיתוף פעולה יומיומי עם צוותי ה-Product וה-R&D

דרישות

  • מעל 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה
  • ניסיון בניהול והנעת עובדים של צוות  Customer Success
  • ניסיון קודם מחברות מוצר/ FINTECH/ SAAS ועבודה מול ארגונים מובילים במשק
  • ניסיון קודם בבניית תהליכי תפעול ושירות
  • אנגלית ברמה גבוהה – בעל פה ובכתב
  • הבנה  טכנית ועסקית גבוהה
  • נכונות לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה ​

ראש צוות תשתיות אבטחת מידע

תיאור המשרה
ניהול צוות אשר אמון על מימוש הגדרת מדיניות אבטחת המידע בתשתיות באופן מלא, איכותי ומוקפד,
תוך תיאום פתרונות מול גורמי אבטחת מידע, עמידה בלוחות זמנים, דרישות הרגולציה וצרכים עסקיים וטכנולוגיים משתנים. 

במסגרת התפקיד:

  • עבודה צמודה ותיאום מלא עם גורמי אבטחת מידע וצוותי טכנולוגיה נוספים
  • תמיכה וליווי פרויקטים ארגוניים תשתיתיים בהיבטי אבטחת מידע
  • יישום והבטחת עמידה במדיניות, נהלים ודרישות רגולציה בתחום
  • ניטור ומענה לאירועי אבטחת מידע ותקלות 24/7
  • היערכות ושיפור מתמיד של המוכנות והתגובה לאירועים ברמה התשתיתית
  • אחריות על שיפור מערכות ותהליכים בהתאם למדיניות ובהלימה לצרכי הארגון
  • תמיכה בביקורות אבטחה פנימיות וחיצוניות

דרישות

  • מומחה בתחום יישום אבטחת מידע בצד התשתיתי עם ניסיון של 5 שנים לפחות, בארגון גדול
  • ניסיון וידע מעשי בהובלת פתרונות אבטחת מידע ברובד התשתיתי
  • לפחות 3 שנות ניסיון בניהול צוות / פרויקטים בתחום אבטחת מידע
  • היכרות מעמיקה עם עולמות מוצרי אבטחת מידע למיניהם – AV ,EDR, מערכות הלבנת קבצים,  opswat, מיקרוסופט Defender , DLP  ו-PROXY
  • ניסיון בארגונים פיננסיים / בעלי צרכים מאובטחים ורגולטוריים – יתרון משמעותי
  • היכרות מעמיקה בניהול ותחזוקה של מערכות PIM , כספות ו F5-ASM  – יתרון
  • היכרות עם סביבת ענן בהיבטי אבטחת מידע – יתרון משמעותי
  • הסמכות יצרנים - יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה

פיננסים

מנהל.ת מוצר אשראי ורכב

תיאור המשרה

  • הובלה ופיתוח של מוצר חדש וקיים בתחום הלוואת הרכב וסיוע למנהל הפעילות בהובלת מיזם הרכב
  • קידום בפועל של הדרישות העסק​יות למיזם ומעקב אחר יישומם
  • הובלת תהליכים עסקיים מקצה לקצה עד להבשלתם ופיקוח ובקרה על הביצוע
  • ציר מרכזי בפעילות וגורם מרכז של כלל הממשקים לרבות ניהול מטרציוני של צוותי העבודה בתמיכה במוצר וניהול עקיף של פעילות הסוכנים בשטח
  • אחריות על שיתופי פעולה עם סוכנויות הרכב

דרישות

  • ניסיון של 3 שנים לפחות בהובלה או קידום של פרויקטים ארגוניים
  • הבנת תהליכים, ניסיון וידע בעולמות האשראי (בעולמות אשראי הרכב – יתרון)​
  • תואר ראשון - חובה (תואר בכלכלה/מנהל עסקים/תעשייה וניהול – יתרון)
  • שליטה מלאה במערכות Office לרבות Excel
  • רפרזנטטיביות וכושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יחסי אנוש טובים ויכולת הנעת עובדים וממשקים
  • יכולת ניתוח, בניית תהליכים ומצגות
  • יכולת עבודה תחת לחץ ותעדוף משימות

אנליסט.ית גביה

תיאור המשרה

  • ביצוע ניתוח והפקת תובנות מנתוני גביה, בניית דוחות וביצוע אנליזות מורכבות לשיפור תהליכי גביה וקבלת החלטות מבוססות נתונים
  • איפיון ובניית כלי מדידה לביצוע בקרה שוטפת אחר ביצועים ותפוקות
  • בניית דשבורדים ניהוליים וליווי מנהלים במחלקה
  • הפקת דוחות וניתוחי נתונים למנהלים​ ולגורמים רלוונטים בארגון​

 דרישות

  • ניסיון של שנתיים לפחות כאנליסט (בתחום האשראי/גביה - יתרון משמעותי)
  • שליטה גבוהה ב-SQL וניסיון בעבודה עם כלי BI
  • יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה לוגית ויכולת לפתח תובנות עסקיות​​
  • יכולת עבודה עצמאית, ירידה לפרטים קטנים​

אנליסט.ית ניהול ופיתוח אשראי צרכני

תיאור המשרה

  • מעקב, עדכון ובקרה ע​ל​ מדיניות האשראי הצרכני בחברה
  • אחריות על ביצוע סקירות האשראי הצרכני
  • בקרה על יעדי ומדדי המחלקה באופן שוטף
  • ניתוח מיזמים חדשים, כתיבת תובנות ע​סקיות וה​צגתן​
  • מתן מענה לדוחות בקרה וביקורת
  • עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות – יתרון
  • שליטה מלאה ביישומי office בדגש על Excel ו-PowerPoint
  • יכולת אנליטית גבוהה וירידה לפרטים
  • ניסיון קודם בארגון פיננסי או היכרות עם עולם האשראי - יתרון משמעותי
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות והתנהלות מול ממשקים​​​

אנליסט.ית איסור הלבנת הון ומימון טרור

תיאור המשרה

  • ניתוח נתונים בהיקף רחב ושילובם עם תובנות איכותניות, זיהוי אנומליות, מגמות וחריגות
  • ניטור, חקירה ובדיקה של איר​ועים חריגים
  • ביצוע בקרות לווידוא עמידת החברה בהוראות בתחום איסור הלבנת הון ומימון טרור
  • איסוף מידע ממאגרים שונים לדיווח לרשות לאיסור הלבנת הון
  • כתיבת דיווחים לרשות לאיסור הלבנת הון
  • טיוב, בנייה והפקת דוחות רלוונטיים בסביבת BI​

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות כאנליסט.ית
  • תואר ראשון רלוונטי (למשל כלכלה/מנהל עסקים/סטטיסטיקה) ; תואר שני – יתרון
  • שליטה בExcel- ברמה גבוהה מאוד ובכלי אנליזה כגון BO ו- Tableu
  • יכולת ניתוח נתונים תוך שימוש בדאטה ואיתור אנומליות
  • ניסיון קודם מארגון פיננסי או היכרות עם עולם הלבנת ההון וכרטיסי אשראי – יתרון
  • ניסיון בעבודה בשפת SQL  - יתרון
  • ראייה מערכתית ותהליכית רחבה
  • הבנה לוגית, יכולת היסק ופתרון בעיות, דיוק, יוזמה וחשיבה יצירתית
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש מעולים

ראש תחום אסטרטגיה

תיאור המשרה
הובלה ותכלול של תהליכים ופרויקטים אסטרטגיים חוצי-ארגון, כולל:

  • ייזום, תכנון והובלת פרויקטים אסטרטגיים חוצי חברה.
  • שותפות בבניית תוכניות עבודה ויעדים עסקיים, כולל מעקב אחרי מדדי ביצוע (KPI).
  • ביצוע מחקרים וניתוחי עומק אסטרטגיים (שוק, מתחרים, מגמות).
  • הכנת חומרים והצגת המלצות להנהלה ודירקטוריון.
  • ליווי מיזמים חדשים ותהליכי חשיבה אסטרטגיים – מוצרים חדשים, שותפויות, פיתוח עסקי.

דרישות

  • ניסיון של 3 שנים לפחות באסטרטגיה – חברות ייעוץ או תפקידי Corporate strategy.
  • יכולות אנליטיות גבוהות, חשיבה עסקית חדה ויכולת הצגת נתונים מורכבים בפשטות.
  • ניסיון בעבודה מול הנהלות בכירות וניהול ממשקים מרובים.
  • תואר ראשון מצטיין ממוסד אקדמי מוביל (יתרון לתואר שני).
  • שליטה מצוינת באנגלית בכתב ובעל-פה.
  • ניסיון בעולמות הפינטק/ פיננסים – יתרון משמעותי.

אנליסט.ית אשראי עסקי

תיאור המשרה

  • הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.
  • העלאתן של בקשות הא​שראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.
  • ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפ​קת דוחות בקרה תקופתיים.
  • הרחבת הפעילות​ וה​עמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
  • התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.​​

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות
  • ניסיון של לפחות שנתיים כאנליסט.ית אשראי בבנק או חברות פיננסיות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

עורכ.ת דין לצוות ליטיגציה - זמני

תיאור המשרה

  • ניסוח כתבי טענות משפטיים
  • מתן מענה בנושאים משפטיים לגורמים בחברה ומחוצה לה​
  • ליווי והטמעת הוראות רגולטוריות
  • מתן חוות דעת משפטיות בנושאים שונים

דרישות

  • עו"ד מוסמכ.ת
  • יכולת ביטוי גבוהה מאוד בכתב ובעל פה
  • ניהול מספר משימות במקביל
  • עמידה בתנאי לחץ ובלוחות זמנים צפופים
  • יכולת לעבודה עצמאית ובצוות

תפקידי מטה

אחראי.ת בקרה במדור איסור הלבנת הון – זמני

תיאור המשרה

  • ניטור של פעילות חריגה
  • חקירה ובדיקה של אירועים​ חריגים וכתיבת דיווחים לרשות לאיסור הלבנת הון
  • בדיקה מול ר​שימות שחורות ומתן אישורים לפתיחת חשבון (סליקה / הנפקה / הלוואה)
  • ביצוע בקרות לוודא עמידת החברה בחובות החלות עליה וניטור סיכונים
  • איתור אנומליות וניתוח נתונים תוך שימוש בכלים מתקדמים ו-ML

דרישות

  • תואר ראשון/ לימודי תעודה/ קורס מקצועי רלוונטי
  • שליטה גבוהה ביישומי Office לרבות Excel ברמה גבוהה
  • שליטה בכלי אנליזה כגון: Tableu , BI והיכרות עם מערכות ליבה מארגון פיננסי - יתרון
  • יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי
  • ראייה מערכתית ותהליכית רחבה, יוזמה ויצירתיות, דיוק ויסודיות
  • יכולת היסק וניתוח נתונים תוך שימוש בדאטה, הבנה לוגית גבוהה ואוריינטציה טכנולוגית

חשב.ת שכר ואנליזה

תיאור המשרה

  • ​חישוב והכנת משכורות לעובדי החברה
  • מענה מקצועי בנושא שכר ונוכחות לכלל עובדי החברה
  • טיפול בקליטת עובדים חדשים
  • טיפול בסיומי העסקה, כולל הכנת טפסי 161​
  • עדכונים שוטפים בתחום רכיבי השכר השונים בארגון
  • ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון
  • עבודת אנליזה ובניית דשבורדים

דרישות

  • ​תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה מטעם לשכת רואי החשבון
  • ניסיון כחשב.ת שכר - יתרון
  • ניסיון במערכת חילן כולל דוחות אופק - יתרון
  • עבודה בארגון גדול (1000 עובדים ומעלה) - יתרון
  • ידע רחב בדיני עבודה והסכמים קיבוציים
  • שליטה ב- Excel ברמה גבוהה
  • סדר, ארגון וחשיבה אנליטית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

אחראי.ת פרסום ודיגיטל

תיאור המשרה

  • מנהל.ת פרסום ודיגיטל
  • ניהול, ייזום ותמיכה של מהלכי פרסום אופליין ואונליין לתחום הכרטיסים D2C
  • ניהול קמפיינים פרסומיים A-Z​ מול ממשקים (פנים וחוץ ארגוני) לעמידה ביעדים העסקיים של החברה
  • ניתוח דאטה, בקרה ומדידת יעדים מול ביצוע

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / תקשורת
  • לפחות שנתיים ניסיון במשרד פרסום כולל ניסיון מעמיק בדיגיטל וסושיאל
  • ניסיון והבנה עמוקה בעבודה עם מערכות קמפיינים וכלי מדידה (Google analytics, Datorama ועוד)
  • יכולת ניתוח ועיבוד נתונים
  • ניסיון בניהול והובלת קמפיינים בדיגיטל A-Z מכווני תוצאות
  • יכולות אנליטיות וחיבור ליעדים
  • יכולת הנעת ממשקים רבים בראייה רב מערכתית
  • יכולת עבודה בקצב גבוה ודינאמי

ראש מדור גיוס וקריירה

תיאור המשרה
ניהול תחום הגיוס מקצה לקצה על כלל ההיבטים, תהליכים וסוגי הגיוסים השונים בחברה (מוקדים, מטה, טכנולוגיות, ניודים פנימיים, קידום עובדים ועוד).​

התפקיד כולל:

  • עמידה ביעדי איכות וכמות ​תוך שמירה על רמות אבחון ומקצועיות גבוהות ועל חווית מועמד מיטבית
  • קביעת אסטרטגיית הגיוס, ​בניית תכניות עבודה וניהול בקרות, מדדים ותקציב
  • התווית מדיניות, מתודולוגיות, קידום פתרונות, חדשנות, כלי מדידה ואבחון עדכניים, מערכות וטכנולוגיות תומכות
  • אחריות על כל הקשור למקורות גיוס - תחום הסורסינג, סושיאל ושיווק הגיוס
  • ניהול צוות מקצועי מגוון לרבות דרגי ביניים ופונקציות תומכות
  • עבודה מול מגוון רחב של מנהלים וממשקים פנימיים וחיצוניים
  • טיפול בגיוס מנהלים בכירים לחברה

דרישות

  • תואר ראשון רלוונטי – חובה, תואר שני – יתרון
  • 5 שנות ניסיון לפחות בתפקיד ניהול גיוס משמעותי. ניסיון מארגון גדול - יתרון משמעותי
  • יכולת הובלה והנעה של מנהלים ועובדים
  • יכולת עמידה ביעדים מאתגרים בתנאי תחרות גבוהים
  • יכולות אבחון והעמקה
  • ראייה רחבה, מערכתית, בשילוב​ הבנה עסקית, אנליטית ושיווקית ​
  • חוסן ויכולת להתמודד עם שינויים​
  • ניסיון קודם בניהול גיוסי מאסה למוקדים - יתרון
  • ניסיון קודם / הבנה בגיוס טכנולוגי – יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם באבחון בכירים / מכון מיון ואבחון – יתרון משמעותי​
  • אחריות אישית גבוהה, עצמאות, יוזמה, פרואקטיביות

ראש מדור נכסים ובינוי (FM)

תיאור המשרה
ניהול כולל של תחום הבינוי, התחזוקה והשירותים התומכים בכל​ל אתרי החברה בפריסה ארצית.
אחריות להובלת מדור FM האמון על חוויית העובד ותפעול מיטבי של כלל השירותים הלוגיסטיים – כולל הסעדה, ניקיון, אבטחה, תחזוקה, חניה ועוד.

במסגרת התפקיד:

  • ניהול פעילות התחזוקה, הבינוי והתפעול בכל מתקני החברה, תוך ראייה מערכתית וארוכת טווח.
  • ניהול והובלה מקצועית של צוות המדור, כולל פיתוח אישי ומקצועי של עובדים.
  • תכלול וניהול ספקים חיצוניים בתחומי ההסעדה, הקפיטריות, הניקיון, האבטחה והאחזקה.
  • גיבוש תוכניות עבודה שנתיות, בקרה שוטפת ועמידה ביעדים
  • אחריות לניהול כלל היבטי הביטחון והמהימנות הארגונית.
  • שותפות בעיצוב חוויית העובד באמצעות שירותים תומכים ברמה גבוהה.
  • אפיון, תכנון וניהול של תחזוקה מונעת ושוטפת בכלל מערכות התשתית בארגון.
  • אחריות לתקינות וזמינות מערכות קריטיות: חשמל, מיזוג אוויר, מערכות גיבוי (UPS), גנרציה, מתח נמוך ועוד.
  • זמינות גבוהה (כולל סופי שבוע וחגים) לטיפול באירועים חריגים.

דרישות

  • ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתפקיד FM בארגון גדול.
  • ניסיון ניהולי משמעותי, כולל ניהול ישיר של צוותים ונותני שירות/ ספקים.
  • יכולות גבוהות בניהול ממשקים מרובים – פנים ארגוניים וחיצוניים.
  • תודעת שירות גבוהה, יוזמה, אחריות אישית ויכולת הנעת תהליכים.
  • יכולות תכנון, סדר וארגון לצד ראייה אסטרטגית ומערכתית.

אחראי/ת חוויית משתמש

תיאור המשרה:

למחלקת הדיגיטל בכאל דרוש.ה מאפיינ/ת חוויית משתמש UX.
התפקיד כולל אחריות E2E על חווית המשתמש משלב הקונספט ועד שלב הפיתוח, עבודה מול הגורמים העסקיים בחברה ליצירת אפיון פונקציונאלי מפורט, כתיבת מסמכי דרישות ועבודה מול צוותי הפיתוח.

דרישות:

  • תיק עבודות רלוונטי
  • תואר/ הנדסאי/ תעודה או הסמכה בתחום  UX/UI
  • שנתיים ניסיון ומעלה בכל שלבי תהליך אפיון חווית משתמש (UX) (עיצוב UI – יתרון)
  • ניסיון באפיון מערכות מורכבות ותהליכי שירות ומכירה (תחום או מוצר פיננסי – יתרון)
  • ניסיון בעבודה עם אפליקציות ו- Web (אפיון רספונסיבי)
  • ידע בכתיבת מיקרו קופי – יתרון משמעותי
  • יכולת ניתוח והבנת מערכות מורכבות וירידה לפרטים
  • ידע בפיתוח/ ניסיון בעבודה מול צוותי פיתוח - יתרון
  • יכולת ניסוח בעברית ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה
  • יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים
  • יוזמה, חריצות, יצירתיות, ראש גדול​

מנטר.ת הונאות

תיאור המשרה

  • טיפול בזמן אמת בהתראות חשד להונאה בארץ ובחו"ל
  • איתור וניתוח דפוסי הונאה חדשים ומתן פתרון מיידי
  • ייזום רעיונות לפיתוח בקרות וכלים חדשים לשיפור המניעה
  • טיפול וניתוח של מידע שהתקבל ממקורות ש​ונים בארץ ובחו"ל
  • מתן מענה מקצועי לגורמים שונים בחברה בהיבטי ניהול סיכונים​​

דרישות

  • שליטה ב-Excel (יתרון לניסיון עם מערכות BI)
  • יכולות עיבוד וניתוח מידע בזמן קצר לצורך קבלת החלטה בזמן אמת
  • סטודנטים לתואר ראשון בסטטיסטיקה/כלכלה/מערכות מידע - יתרון
  • ניסיון קודם בתחום מניעת הונאות - יתרון
  • יכולת ניתוח והסקת מסקנות
  • יכולת למידה גבוהה
  • יכולת עבודה תחת לחץ זמן ועומסים​
  • עבודה במשמרות 24/7 כולל שבתות וחגים

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >