כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.

אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.

לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.

בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.

חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il

משרות פתוחות

  שירות ומכירות

נציג/ת שירות ומכירה באשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה - חובה

נציגות שירות ומכירות למוקד מודיעין עילית

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציג/ת שירות ומכירה בבני ברק

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציגי.ות שירות הונאות – אשדוד

תיאור המשרה

  • מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה ופניות שירות לעסקאות בארץ ובחו"ל
  • מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה
  • ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות הפנייה.
  • עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים 

דרישות 

  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
  • העבודה במשרה מלאה 8:00 עד 16:00 ועד אחרון הלקוחות, משמרת ערב אחת 11:00-19:00 ללא ימי שישי
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

נציג.ת גביה - אשדוד

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
  • הכרות עם יישומי האופיס
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

נציג.ה בכיר.ה במוקד מכירות ואשראי – אשדוד/בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
  • מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
  • ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
  • ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
  • ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים

דרישות

  • ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
  • גמישות ואפשרות לבי​צוע שעות נוספות
  • יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
  • היכרות עם מערכות תומכות שירות
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
  • תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
  • ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
  • זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך

נציג.ת מכירות טלפוני לעסקים- אשדוד/ בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​גיוס של בתי עסק חדשים לסליקה עם Cal
  • מכירת מוצרי אשראי כגון הלוואות לבתי עסק
  • ליווי בית עסק משלב משא ומתן עד שלב סגירת העסקה
  • ​עבודה מול ממשקים שונים בחברה כגון ניהול סיכונים, שירות ועוד

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית, כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת ניהול מו"מ
  • ניסיון קודם במכירות- יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי ה- Office
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות
  • משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות ​

נציגי.ות שירות למוקד עסקים – אשדוד

תיאור המשרה
עבודה במוקד שירות ומכירה הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
המוקד הוא אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה,  מוקד משפחתי הנותן מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.
פעילות המוקד- בין הימים א'-ה'  בין השעות 8:00-16:00, ללא סופי שבוע!

דרישות

  • תודעת שירות גבוהה
  • מוכוונות לעבודה בסביבה דינמית וממוחשבת
  • ניסיון במוקדי שירות / מכירה – יתרון

סטודנטים.ות למוקדי השירות באשדוד / בני ברק

תיאור המשרה
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים.
משמרות גמישות לסטודנטים.ות- לפחות 3 פעמים בשבוע במינימום 15 שעות שבועיות + הכשרה מותאמת!

דרישות
אוריינטציה שירותית ומכירתית
זמינות לקורס הכשרה

מנהל.ת פעילות מוקדי תפן ונשר

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים​
  • ביצוע בקרות לבחינת איכות הש​יחות ועמידה ביעדי השירות המ​גוונים
  • וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
  • מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
  • בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה​
  • עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל

דרישות

  • ניסיון בתפקיד דומה- חובה
  • ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
  • ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
  • יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
  • מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
  • יכולת עבודה עצמא​ית
  • השכלה אקדמאית – יתרון

ראש צוות תפעול מוקדי גביה

תיאור המשרה

  • ​ניהול ישיר של צוות תפעול בכירים, אחמ"שים ו-back office
  • ניהול והובלת פרוייקטים חוצי ארגון החל משלב האפיון ועד ההטמעה בפועל
  • עבודה מול מגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים
  • אחריות כוללת על תהליכי הגביה לרבות ה​טמעה, פיתוח ושימור תהליכים חדשים וקיימים
  • ניהול הידע המקצועי של המדור ואחריות לעמידה ביעדים העסקיים
  • המשרה ממוקמת בבני ברק וכוללת נסיעות למוקד באשדוד

דרישות

  • לפחות שנתיים ניסיון ניהולי קודם בסביבה מוקדית
  • שליטה וידע מקצועי נרחב בעולם הגביה- יתרון משמעותי
  • יכולת אנליטית גבוהה כולל בקרה וניתוח נתונים
  • ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים, עם כישורי סדר וארגון גבוהים
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת השפעה והנעה של מנהלים ועובדים כאחד

נציגי.ות מכירות אשראי – בני ברק

תיאור המשרה

עבודה במוקד אסטרטגי, דינאמי ומתגמל המתבסס על לידים קרים וחמים,

התפקיד כולל שיחות יוצאות ללקוחות מתעניינים או ללקוחות חברה פוטנציאליים במטרה למכור ממגוון מוצרי ושירותי החברה.

משמרות גמישות: 8:30-15:00 / 11:30-18:00 + שישי לסירוגין 8:30-12:30

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית
  • ניסיון קודם - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

מנהל.ת תיקי לקוחות דיינרס – אזור דרום – זמני

  • כניסה לצוות האחראי על חיזוק מכובדות דיינרס בפני מגוון רחב של לקוחות עסקיים. עבודת שטח ומשרד עצמאית, כולל רכב
  • גיוס בתי עסק לסליקה במותג דיינרס
  • ביצוע הסבות לסליקה עם Cal
  • הובלת תהליך המכירה באופן עצמאי מקצה לקצה - החל מייזום שיחת המכירה, דרך תיאום הפגישה וכלה בהגעה לבית העסק
  • מכירות שירותי אשראי נלווים
  • שימור של לקוחות קיימים

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות בתפקידי מכירות שטח
  • רישיון נהיגה בתוקף
  • יכולות בינאישיות ומכירתיות גבוהות
  • מוטיבציה ומוכוונות למכירות ועמידה ביעדים
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית ​​

נציגים.ות למוקד אישורים – בני ברק / אשדוד

תיאור המשרה
התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.

דרישות

  • אוריינטציה שירותית
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

מנהל.ת תיקי לקוחות במחלקת מימון רכב- אזור הצפון

תיאור המשרה

  • ​גיוס מגרשים חדשים לצורך שיתופי פעולה
  • תמיכה וליווי אנשי המכירות ונציגי המכירות במגרשים במרחבים השונים
  • עבודה מול מגוון ממשקים, מתן מענה בהיבט מקצועי, תפעולי ומכירתי
  • עבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות וזמינות בשישי
  • המשרה באזור הצפון

דרישות

  • ניסיון קודם במכירות שטח- חובה, ניסיון בתחום מימון רכב- יתרון
  • שליטה ביישומי Office
  • יכולת מוכחת בהנ​עת עובדים וממשקים
  • אוריינטציה גבוהה למכירות ולשירות
  • יכולת ביצוע גבוהה, תוך סדר, ארגון וראיה רחבה
  • אסרטיביות ויכולת עבודה בתנאי לחץ
  • רישיון נהיגה בתוקף- חובה

מנהל.ת תיקי לקוחות SMB - אזור השרון

תיאור המשרה

  • משרת שטח הכוללת ניהול תיקי לקוחות עסקיים מגוונים (Small Medium Business)
  • ניהול  וטיפול שוטף בתיקי הלקוחות קיימים ופוטנציאליים וגיוס ואיתור לקוחות חדשים
  • שימור לקוחות קיימים תוך הרחבת סל המוצרים
  • אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות גבוהה תוך עמידה ביעדים עסקיים
  • אחריות על תיקי הלקוחות באזור השרון (הרצליה, כפר סבא​ והסביבה)

דרישות

  • ניסיון של שנתיים לפחות במכירות שטח
  • ניסיון בעבודה מול המגזר העסקי ולקוחות עסקיים- יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול משא ומתן וברמה גבוהה
  • אוריינטציה שירותית
  • יכולת עבודה עצמאית, סדר, ארגון ותעדוף משימות
  • רישיון נהיגה בתוקף​

רפרנט.ית E-commerce

תיאור המשרה

  • מתן שירות תפעולי ומענה מקצועי לפניות ובקשות מצד בתי עסק/ שותפים עסקיים לחיבור לסליקת בתי עסק, כולל ליווי מקצועי עד תום הטיפול
  • מתן שירות מקצועי למנהלי תיקי הלקוחות בגיוס בתי עסק
  • תמיכה בפעילות ובמשימות השוטפות של הצוות- הפקת דוחות, שליחת נתונים וביצוע פעילויות במערכות ועוד
  • עבודה מול ממשקים מרובים בארגון

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תפעולי/ במוקדי שירות ומכירות
  • היכרות ועבודה קודמת עם מערכות CRM- יתרון
  • היכרות והבנה בתחום ה E-Commerce- יתרון
  • שליטה ביישומי ה- Office, בדגש על Excel
  • יכולת ניהול משימות וסגירת מעגל טיפול מול ממשקים מרובים
  • יוזמה וראש גדול, יכולת עמידה במצבי לחץ ותודעת שירות גבוהה

נציג.ת שירות לקוחות תקשורת כתובה- בני ברק

תיאור המשרה

  • עבודה במוקד השירות הנותן מענה שירותי ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסים.
  • מתן מענה בערוצים הדיגיטליים ללקוחות, יכולת למתן מענה טלפוני והמשך טיפול טלפוני מול לקוחות.
  • ימי פעילות המוקד: בין הימים א'-ה', 08:00-17:00, ללא משמרות ערב או סופי שבוע.

דרישות

  • יכולת הקלדה מהירה והתנסחות רהוטה
  • יכולת לניהול מספר משימות במקביל
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ

אחראי.ת פניות הציבור- זמני

תיאור המשרה

היחידה לפניות הציבור בחטיבה המשפטית עוסקת במתן טיפול הוגן ויעיל בתלונות הציבור, להבטחת ערך ההגינות בין כאל ללקוחותיה, לשמירה על המוניטין של כאל ועל ציות לחובות החלות על תאגידי עזר בנקאיים, בהתאם להוראות הדין והנחיות הפיקוח על הבנקים.

 התפקיד כולל:

  • מתן שירות מקצועי ואיכותי לתלונות הציב​ור- בע"פ ובכתב
  • תחקור עומק ביחס לכל פנייה, זיהוי ליקויים פרטניים וכשלים מערכתיים והצפתם אל מול הגורמים הרלוונטיים
  • התנהלות מול ממשקים ארגוניים בכירים בפנים החברה ומחוצה לה (לשכת מנכ"ל, מזכירות החברה, דוברות, בנק ישראל ועוד)
  • מעקב שוטף אחר הפניות המגיעות מהערוצים השונים ותיעוד הפניות במערכת

 דרישות

  • תואר ראשון (תואר במשפטים- יתרון)                               
  • ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות
  • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים כולל גורמים בכירים
  • יכולת למידה מהירה של נושאים מורכבים
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יחסי אנוש גבוהים, שירותיות ויכולת ניהול משא ומתן

טכנולוגיות

מפתח.ת Node.js בכיר.ה

תיאור המשרה

  • תכנון, פיתוח ותחזוקת Microservices באמצעות Nest.js.
  • שיתוף פעולה עם מפתחי Frontend לשילוב שירותי Backend.
  • ניצול שירותי AWS ליצירת תשתיות סקיילביליות ויעילות.
  • יישום תבניות CloudFormation לפריסת תשתיות.
  • עבודה עם MongoDB למידול ואחסון נתונים.
  • הבטחת איכות קוד, אבטחה וביצועים.
  • פתרון תקלות טכניות ואיתור באגים.

 

דרישות

  • ניסיון של מעל 5 שנים כמפתח/ת Backend, עדיפות לתפקידים בכירים.
  • ניסיון מוכח בתכנון והבנה של תהליכים עסקיים.
  • מומחיות ב-Nest.js וב-Angular.
  • שליטה בשירותי AWS ובתבניות CloudFormation.
  • ניסיון בארכיטקטורת מיקרו-שירותים.
  • הבנה מעמיקה של MongoDB ומאגרי NoSQL.
  • כישורי פתרון בעיות ואיתור באגים ברמה גבוהה.
  • תקשורת בין אישית ועבודת צוות ברמה גבוהה.
  • הסמכת AWS – יתרון משמעותי.

 

ראש צוות יישום אבטחת מידע תשתיתי

תיאור המשרה
ניהול צוות מקצועי המתמחה ביישום מדיניות אבטחת מידע ברובד התשתיתי, תוך הקפדה על איכות, עמידה בדרישות רגולציה, וליווי פרויקטים טכנולוגיים מגוונים.

תחומי אחריות:

  • הובלת יישום פתרונות אבטחת מידע תשתיתיים בהתאם למדיניות הארגונית.
  • תיאום שוטף עם גורמי אבטחת מידע, צוותי תשתיות, וגורמים טכנולוגיים נוספים.
  • ליווי פרויקטים ארגוניים בהיבטי אבטחת מידע תשתיתיים.
  • ניטור, תגובה וטיפול באירועי אבטחת מידע ותקלות – כולל זמינות 24/7.
  • שיפור מתמיד של מוכנות תשתיתית לאירועים, כולל תהליכי תגובה והתאוששות.
  • תמיכה בביקורות אבטחה פנימיות וחיצוניות.
  • אחריות על תחזוקה ושיפור מערכות אבטחת מידע תשתיתיות בהתאם לצרכי הארגון.

דרישות

  • לפחות 5 שנות ניסיון ביישום אבטחת מידע תשתיתי בארגון גדול.
  • ניסיון מוכח בהובלת פתרונות אבטחת מידע תשתיתיים.
  • לפחות 3 שנות ניסיון בניהול צוות.
  • ידע מעמיק במוצרי אבטחת מידע: AV, EDR, DLP, Proxy, Defender, מערכות הלבנת קבצים (Opswat).
  • משמעותי לניסיון בארגונים פיננסיים או בעלי רגולציה מחמירה- יתרון.
  • להיכרות עם מערכות PIM, כספות, F5-ASM- יתרון.
  • היכרות עם אבטחת מידע בסביבת ענן- יתרון משמעותי.
  • הסמכות מקצועיות – יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה.

Release Manager

תיאור המשרה
אחריות לניהול תהליכי הכנסה לייצור של חטיבת הטכנולוגיות.
ייצור תהליכים מוסדרים בין גורמי הפיתוח, ה-QA והתשתיות להבטחת תיאום, יעילות, יציבות, וזמינות מירבית של שירותי החברה.

תחומי אחריות

  • ניהול ותיאום פעולות הכנסה לייצור של גופי התשתיות
  • ניהול ותיאום פעולות הכנסה לייצור של גופי הפיתוח
  • ווידוא של flow  אישורים מדוקדק בין ממשקים רבים
  • עבודה צמודה עם גופי   ,DEVOPSפיתוח , QA , תשתיות ומהנדסי מערכות לקבלת תובנות עסקיות
  • תכנון ותחזוקת תהליכי הכנסה לייצור  (ITSM , Change Management)
  • ניהול ומעקב על תקלות ייצור, ביצוע הפקות לקחים ושיפור זמינות המערכות
  • תיאום והפקת משמעויות עסקיות כחלק מתהליכי הכנסה לייצור / תקלות ייצור

דרישות

  • ניסיון רחב ושליטה בפרקטיקות  Change Management
  • ניסיון בעבודה עם Jira \ Service now \ BMC מעבר לעבודת משתמש קצה
  • הכרות מעמיקה עם מערכות טכנולוגיות מורכבות
  • ניסיון באפיון והטמעת כלים ושיטות
  • ניהול ומעקב אחר תקלות, כולל תחקור, תיעוד והובלת פתרונות
  • עבודה בסביבה מרובת ממשקים מול הפיתוח והתשתיות
  • ניסיון והכרות עם תשתית טכנולוגיות (שרתים / תקשורת / אבט"מ) ​
  • ניסיון בתפקיד דומה בארגון ENTERPRISE ​

ראש.ת תחום פרויקט הטמעת CRM

תיאור המשרה
ניהול פרויקט אסטרטגי וייחודי מסוגו של הטמעה והחלפת מערכת CRM לסביבת ענן.
התפקיד כולל הובלת הפרויקט מקצה לקצה, תוך מעורבות בצמתי קבלת החלטות משמעותיים ויישומן באמצעות ניהול מטריציוני של צוותים מגוונים,
ועבודה צמודה מול מגוון רחב של ממשקים פנימיים טכנולוגיים, עסקיים ומטה (צוותי פיתוח, תפעול, מכירות, שירות, משפטי ועוד), גורמים בכירים בארגון וספקים חיצוניים,
במטרה לעמוד ביעדים ולוחות זמנים.

תחומי אחריות:

  • הובלת פרויקט רב שנתי להחלפת מערכת CRM בכל שלביו – תכנון, ביצוע, הטמעה וליווי לאחר השקה
  • ניהול והובלה של תרגום צרכים עסקיים לדרישות פונקציונאליות ולפתרון טכנולוגי עפ"י מתודולוגיית Agile
  • ניהול תכנית עבודה כוללת: לו"ז/ספרינטים, תקציב, משאבים, תכולות וסיכונים
  • עבודה שוטפת עם צוותי פיתוח, ארכיטקטורה, אבטחת מידע ובעלי עניין עסקיים
  • ניהול התקשרות וממשק עם ספקים חיצוניים
  • דיווח שוטף בוועדות היגוי ותיאום מול דרגי ניהול בכירים​

דרישות

  • תואר ראשון רלוונטי – עדיפות לבוגרי תעשייה וניהול/ מדעי המחשב
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים מורכבים
  • ניסיון מוכח בהובלת פרויקט הטמעה/החלפה של מערכת CRM
  • ניסיון במיגרציה של מערכת CRM  ישנה למערכת בענן
  • יכולת ניהול מטריציונית והובלת צוותים מרובים ומגוונים
  • ניסיון בעבודה עם מתודולוגית פרויקטים – חובה, יתרון משמעותי ל- Agile
  • מיומנויות תקשורת בינאישית גבוהות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול בכירים
  • שליטה וניסיון עבודה עם מערכת Jira​

אחראי.ת ניהול סיכונים טכנולוגיים ותהליכיים

תיאור המשרה
אחריות על ראייה אינטגרטיבית תהליכית של ניהול הסיכונים התפעוליים בדגש על סיכונים טכנולוגיים וסיכוני אבטחת מידע בארגון,
זאת תוך גיבוש ויישום מתודולוגיות, אתגור סקרי סיכונים, גיבוש ומעקב אחר תכניות לגידור הסיכון.

  • ניתוח תהליכים חוצי חברה וליווי פרויקטים טכנולוגיים מהותיים- לרב​ות איתור סיכונים, חולשות ומתן המלצות
  • ייזום משימות לאתגור הפעילות בהיבט הטכנולוגי ואבטחת מידע, ניתוח אירועי כשל טכנולוגיים וביצוע תחקורי רוחב
  • תחקור בסיסי נתונים בסביבות  DataWareHouse ו-Big Data​
  • ריכוז ויצירת ערך מוסף למכלול התהליכים המבוצעים ביחידת ה-ERM
  • העמקת הידע וההיכרות עם הסיכונים אליהם חשופה החברה, לרבות זיהוי סיכונים במוצרים חדשים
  • הובלת תהליך חוצה חברה למיפוי סיכונים טכנולוגיים ואבטחת מידע וסייבר
  • ניהול ממשק הדוק עם חטיבת טכנולוגיות, לרבות עם בקר סיכונים לרבות ביצוע הדרכות, ליווי שוטף והערכה מקצועית

דרישות

  • תואר ראשון- חובה (תעשייה וניהול / מנהל עסקים / כלכלה / ראיית חשבון- יתרון משמעותי)
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע תפקיד דומה בניתוח תהליכים / ניהול פרוייקטים / ניתוח מערכות בארגון
  • שליטה טובה ביישומי Office ובדגש על Excel
  • ניסיון בניתוח ותחקור נתונים ובבניית דשבורדים ב-Tableau- יתרון משמעותי​
  • היכרות עם רגולציה בתחום ניהול סיכונים- יתרון
  • ניסיון בעבודת ניהול סיכונים טכנולוגיים בסביבות ענן- יתרון
  • היכרות עם מחלקות אבטחת מידע / תשתיות טכנולוגיות / SYSTEM / פיתוח / דיגיטל- יתרון
  • יכולת ניתוח ברמה גבוהה, ראייה מערכתית​ ויכולת חשיבה תהליכית
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול ריבוי ממשקים, כולל עבודה מול דרגים בכירים

ראש צוות תקשורת

תיאור המשרה

אחריות על ניהול, תכנון ויישום תשתיות רשת ו־NetOps מתקדמות בארגון, תוך הובלת חדשנות תשתיתית, אוטומציה ושיפור מתמיד של זמינות וביצועי המערכות.
התפקיד משלב ניהול צוות מומחים יחד עם אחריות ארכיטקטונית רוחבית על פתרונות תשתית, אוטומציה, ניטור ובקרה.

 תחומי אחריות:

  • ניהול והובלת צוות NetOps האחראי על תשתיות הרשת, אבטחת תקשורת ו־Network Automation
  • תכנון ארכיטקטורת רשת ופתרונות תשתית ברמה ארגונית, כולל ענן (Hybrid / Multi-Cloud)
  • אפיון, תכנון והטמעת כלים לאוטומציה, ניטור וניהול רשת (CI/CD, Infrastructure as Code)
  • ניהול שוטף של תשתיות תקשורת, ניתוב, איזון עומסים, FW, VPN ו־DNS
  • שיפור זמינות ושרידות מערכות, טיפול בתקלות מורכבות והובלת RCA
  • עבודה שוטפת מול צוותי IT, סייבר, DevOps ומערכות מידע לקידום פתרונות אינטגרטיביים
  • הובלת פרויקטים אסטרטגיים בתחום תשתיות הרשת, כולל מיגרציות, הרחבות וחדשנות טכנולוגית
  • ניהול ספקים וקבלני משנה, כולל בחינת טכנולוגיות חדשות והטמעתן בארגון

  

דרישות

  • ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תשתיות רשת (Routing, Switching, Firewalls, Load Balancers)
  • ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / הובלת צוות NetOps או תפקיד ארכיטקטורה טכנולוגית
  • ניסיון בעולמות DevNet / NetOps: אוטומציה, Scripting (Python / Ansible / Terraform)
  • הבנה עמוקה של רשתות ארגוניות, ענן (AWS / Azure / GCP), אבטחת מידע ו־Zero Trust
  • ניסיון עם מערכות ניטור ובקרה (SolarWinds, Zabbix, Prometheus, וכו’)
  • יכולת עבודה מול ממשקים מרובים, תכנון ארוך טווח וחשיבה מערכתית
  • השכלה רלוונטית – מדעי המחשב / הנדסת מערכות מידע / הסמכות Cisco / Juniper

פיננסים

רפרנט.ית למדור רווח והפסד- זמני

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​הכנת ואיחוד דוחות​ רוו​ח ו​הפסד של חברת כאל והחברות הבנות שלה
  • התחשבנות מול שותפ​ים אסטרטגיים בארץ ובח​ו"ל
  • ביצוע בדיקות אנליטיות ובקרות על נתונים כספיים
  • מתן שירות מקצועי לגורמ​ים פנימיים וחיצוניים לחברה
  • הכנת דיווחים להנהלה ול​דירקטוריון החברה
  • ממשק מול רו"ח מבקרים​

דרישות

  • תעודת רו"ח / תואר ראשון- חובה. יתרון לחשבונאות או מנהל עסקים.
  • ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון
  • ידע ב-  ERP
  • אקסל ברמה גבוהה
  • יכולת אנליטית גבוהה
  • עבודה עצמאית ובצוות
  • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

חתמ.ת אשראי צרכני

תיאור המשרה

  • ניתוח וחיתום בקשות א​שראי לל​קו​חות פ​​רטיים ועסקיים בעולם כרטיסי אשראי והלוואות לרבות ניתוחים כלכליים ושימוש במודלים למתן אשראי
  • קבלת החלטות בנוש​​​א​ הגדלת החשיפה של​ הלקוח
  • ביצוע בקרות על תהלכי חיתום / הנפקת כרטיסים ומתן הלוואות
  • מתן מענה ותמיכה מקצועית לגורמים שונים בחברה בהיבטי הקצאת מסגרות אשראי / הנפקות כרטיסים חוץ בנקאיים / הלוואות ללא כרטיס / הלוואות על גבי כרטיס
  • טיפול בממשקים וניהול יחסי גומלין עם גורמים בחברה ומחוץ לחברה בנושא מוצרי אשראי השונים
  • השתתפות בוועדות שונות

דרישות

  • תואר ראשון- חובה (כללה/חשבונאות/מנהל עסקים- יתרון)
  • שליטה ביישומי Office
  • הבנת תהליכים, ניסיון וידע בעולמות האשראי - יתרון משמעותי
  • יכולות אנליטיות, חשיבה יצירתית, ירידה לפרטים והפקת תובנות
  • יכולת הנעת עובדים וממשקים
  • יעילות ויכולת עבודה תחת לחץ​​

נציג.ת צוות ניטור אשראי צרכני

תיאור המשרה

  • ביצוע אנליזה וניטור על פעילויות בכלל מערך האשראי הצרכני החוץ בנקאי בכאל, בחינת ממדי סיכון, חשיפות ומגמות בתחום האשראי
  • טיפול בדוחות בקרה וניתוח נתונים פיננסיים לצורך קבלת החלטות
  • זיהוי חריגות ולקוחות בעלי פוטנציאל סיכון מוגבר
  • ניהול תפעול ובקרה של תהליכי ניטור ממוכנים
  • הכנת חומרים ומדדים, מצגות ודוחות ניתוח
  • מתן מענה ותמיכה מקצועית לגורמים שונים בחברה בהיבטי ניטור אשראי

דרישות

  • ​תואר ראשון בתחום כלכלה/חשבונאות/מנע"ס או תחום רלוונטי - חובה
  • ידע קודם וניסיון בתחום בקרת אשראי ו/או מאגר אשראי - יתרון משמעותי
  • היכרות וניסיון בניתוח נתונים ובמערכות excel, bo
  • יכולת לימוד עצמאית, תפיסה מהירה של נושאים חדשים ופתרון בעיות
  • אוריינטציה טכנולוגית ויכולות אנליטיות גבוהות - חובה

תפעול

אחראי.ת תפעול רכב - בני ברק

תיאור המשרה

  • תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות

דרישות

  • אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל
  • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה

עובד.ת לוגיסטיקה- ראשון לציון

תיאור המשרה

  • תזמון ותפעול חומרי גלם לייצור וניפוק ובקרת חוסרים​​
  • אחריות על זמינות ואמינות המלאי
  • הובלת ובקרת תהליכים
  • עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל
  • קליטת, סידור וארגון החומר ברצפת הייצור

דרישות

  • שליטה בסיסית ב-Office ובמיוחד Excel
  • אנגלית – יתרון
  • ניסיון קודם במחסן / לוגיסטיקה / ייצור - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • נכונות למשמרות בוקר וערב

נציג.ת תפעול ושירות לקוחות - יציל

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​​​​אחריות על תהליכי שירות ומתן מענה טלפוני ללקוחות עסקיים
  • שיחות יזומות- שיחות יוצאות לבתי העסק
  • טיפול בתהליכים תפעוליים​

דרישות

  • ניסיון בתפקיד שירותי- יתרון משמעותי
  • אוריינטציה שירותית גבוהה- חובה
  • אוריינטציה מכירתית
  • אחריות אישית ודייקנות, יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ
  • שעות עבודה 08:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך

תפקידי מטה

מוביל.ת תהליכים בחטיבת לקוחות פרטיים

תיאור המשרה

  • אפיון תהליכים ומוצרים חדשים וקיימים משלב הרעיון עד היישום בפועל
  • בניית תמונת מצב מקצה לקצה, מיפוי, כולל זיהוי השפעות רוחב על שירות, מכירות, תפעול ודיגיטל
  • תכנון והובלה של מתודולוגיית עבודה סדורה – שלבים, יעדים ותוצרים ברורים
  • כתיבת דרישות עסקיות ומערכתיות והעברתן לגורמים הרלוונטיים (מנהלי פרויקטים, טכנולוגיות, דיגיטל)
  • עבודה שוטפת מול מנהלים וגורמים בכירים בחטיבה ובחברה ליצירת תיאום והסכמות
  • מעקב אחר יישום והבטחת השגת התוצאות הרצויות בתהליכים

דרישות

  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעולמות ארגון ושיטות ו/או ליווי תהליכים רוחביים
  • ניסיון בניתוח תהליכים עסקיים והובלת פרויקטים בארגונים גדולים - יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול ממשקים גבוהה ועבודה מול גורמים בכירים
  • יכולת אנליטית, ראייה מערכתית והבנה עסקית רחבה
  • יכולת הובלה, תעדוף ועמידה בלוחות זמנים

חשב.ת שכר- זמני

תיאור המשרה

  • ​חישוב והכנת משכורות לעובדי החברה
  • מענה מקצועי בנושא שכר ונוכחות לכלל עובדי החברה​
  • קליטת עובדים חדשים
  • סיומי העסקה כולל הכנת טפסי 161
  • עדכונים שוטפים בתחום רכיבי השכר השונים בארגון
  • ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון

דרישות

  • תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה של לשכת רואי החשבון
  • ניסיון כחשב.ת שכר - יתרון
  • ניסיון במערכת חילן כולל דוחות אופק - יתרון
  • עבודה בארגון גדול של מעל 1000 עובדים - יתרון
  • ידע נרחב בדיני עבודה והסכמים קיבוציים
  • אקסל ברמה גבוהה
  • כושר ארגון ,סדר וחשיבה אנליטית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

ראש צוות משאבי אנוש וחווית עובד

תיאור המשרה

  • ​​​​​ניהול צוות משאבי אנוש וליווי מנ​הלים ועובדים ביחידות העסקיות
  • מתן ייעוץ למנהלים בתהליכי ני​הול יחידות ועובדים בהיבטי מש"א
  • מתן מענה לעובדים בסוגיות מ​ש"א מקצה לקצה
  • הובלה ושותפות בפרויקטים רוחביים ויוזמות בתחומי מש"א
  • עבודה צמודה עם גורמי מטה: גיוס, הדרכה, פיתוח ארגוני, פרט, רווחה, שכר ותגמול

דרישות

  • תואר ראשון / במהלך לימודים רלוונטיים
  • ניסיון קודם בתפקידי משאבי אנוש כולל ידע בדיני עבודה
  • ניסיון קודם בעבודה בארגונים גדולים/ במוקדים
  • ניסיון ניהולי מוכח- יתרון משמעותי
  • יכולת הובלה, קבלת החלטות ועבודה עצמאית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בממשקים מרובים
  • רישיון נהיגה בתוקף ונכונות לנסיעות לאתרי החברה (אשדוד, בני ברק, מודיעין עילית)

אחראי.ת תגמול

תיאור המשרה

  • תמיכה בתהליכי תגמול חו​צי חברה
  • ביצוע בקרות שוטפות ותמיכה בתחומי השכר
  • חישוב וניתוח מגמות כוח אדם ומדדים
  • תמיכה אנליטית בתחומי משאבי אנוש אל מול מגוון גורמים 
  • אחריות על נושאי הדאטה בהיבטי משאבי אנוש - ריכוז נתונים, הפקת דוחות, ביצוע בקרות, ניתוחים שונים, איתור מגמות והפקת תובנות מהמידע

דרישות

  • ניסיון של לפחות שנה כאנליסט.ית- חובה (ניסיון בתחום משאבי אנוש-יתרון)
  • תואר ראשון (תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ סטטיסטיקה) – יתרון
  • שליטה גבוהה באקסל - חובה
  • דיוק ויסודיות
  • יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי
  • יכולת היסק וניתוח נתונים תוך שימוש בדאטה, הבנה לוגית גבוהה ואוריינטציה טכנולוגית

מנהל.ת מוצר אשראי- זמני

תיאור המשרה

  • ​​​מיפוי הצרכים השיווקיים עבור פיתוח המוצר, במטרה למקסם את הפוטנציאל עסקי
  • אפיון, תכנון והובלה של מהלכים שיווקיים לעמידה ביעדים העסקיים
  • ניהול ובחינת התוכנית העסקית הכוללת צפי הכנסות, הוצאות ורווחיות וניהול התקציב
  • ניהול המוצר על כל היבטיו, הובלת מהלכים שיווקיים וניהול היעדים העסקיים
  • הוצאה לפועל של מהלכים שיווקיים ופיצ'רים להגדלת הכנסות מאשראי
  • מדידה ובקרה של יעדי המוצר ומהלכים שיווקיים
  • בניית מעטפת שיווקית למוצר בהתאם לשפה העיצובית של החברה
  • עבודה מול ממשקים מגוונים חיצוניים ופנימיים והתנהלות מול גורמים בכירים בחברה

 דרישות

  • תואר ראשון בתקשורת / מנהל עסקים / שיווק- חובה, תואר שני- יתרון
  • ניסיון של שנה לפחות בניהול מוצר בשיווק, עדיפות לתחום הפיננסים
  • הבנה במוצרים דיגיטליים
  • ניסיון קודם בעולם האשראי / פיננסי- יתרון
  • ניסיון בכתיבה שיווקית
  • ניסיון בכתיבת תכניות עסקיות ובניית תכנית שיווקית- יתרון
  • ניסיון בבניית מצגות ויכולות פרזנטטיביות- יתרון
  • יכולות אנליטיות גבוהות ​

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >