כאל היא חברת האשראי המובילה בישראל בחדשנות, בשירותים מתקדמים ובתפיסת לקוח.
גם בימים כשגרה, כאל פועלת לקדם צריכה נבונה לצד חווית תשלומים מתקדמת בכדי לדאוג לטוב ביותר בשביל לקוחותיה.

בימים אלו, כארגון חיוני למשק, אנו ממשיכים להעניק שירות מיטבי וסיוע לכלל לקוחותינו, בתי עסק, שותפינו, לעובדים שלנו ולקהילה
הישראלית כולה.

אנו תורמים, מתנדבים, תומכים, מציעים מגוון רחב של פתרונות ומגויסים לחיזוק חוסנה של מדינת ישראל.

אנו מאמינים בא.נשים שלנו, מעודדים מקצוענות, מצוינות, התפתחות אישית והדאגה לרווחת העובדים חרוטה על דגלנו.

לוח המשרות שלנו איננו עוד לוח דרושים. הוא הזמנה לקחת חלק בכתיבת הסיפור המשותף שלנו.

בואו לעיין במשרות הפתוחות ולהצטרף אלינו.

חברת כאל גם רואה חשיבות רבה בהעסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלות. אנו מאמינים כי שילוב אוכלוסיות מגוונות, ובכלל זה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בעבודה, היא מפתח למימוש עצמי של אנשים ולהצלחה עסקית. החברה מינתה אחראית תעסוקת עובדים עם מוגבלויות - ניצן קצבורג. הנכם מוזמנים לפנות לניצן בכל שאלה בתחום זה במייל Nizan.Katzburg@icc.co.il

משרות פתוחות

  שירות ומכירות

נציג/ת שירות ומכירה באשדוד

תיאור המשרה

התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה - חובה

נציגות שירות ומכירות למוקד מודיעין עילית

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציג/ת שירות ומכירה בבני ברק

תיאור המשרה

לתפקיד הכולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי וללא משמרות ערב!

דרישות

  • אוריינטציה שירותית ומכירתית
  • זמינות לקורס הכשרה במשרה מלאה
  • בגרות מלאה – חובה

נציגי.ות שירות הונאות – אשדוד

תיאור המשרה

  • מתן מענה טלפוני ושירותי בנושאי הונאה ופניות שירות לעסקאות בארץ ובחו"ל
  • מתן תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שסורבו מטעמי חשד להונאה
  • ביצוע תחקור והשלמת נתונים מול לקוחות בהתאם לנסיבות הפנייה.
  • עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים 

דרישות 

  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
  • העבודה במשרה מלאה 8:00 עד 16:00 ועד אחרון הלקוחות, משמרת ערב אחת 11:00-19:00 ללא ימי שישי
  • נכונות לביצוע שעות נוספות

נציג.ת גביה - אשדוד

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגבייה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה-יתרון
  • הכרות עם יישומי האופיס
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

נציג.ת גביה – בני ברק

תיאור המשרה

  • טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה
  • מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות.
  • חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי ​​​

דרישות

  • ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון
  • הכרות עם יישומי office
  • יכולת ניהול מו"מ ויכולת ביטוי טובה
  • משרה מלאה, עם נכונות לשעות נוספות
  • יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ

 

נציג.ה בכיר.ה במוקד מכירות ואשראי – אשדוד/בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
  • מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
  • ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
  • ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
  • ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים

דרישות

  • ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
  • גמישות ואפשרות לבי​צוע שעות נוספות
  • יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
  • היכרות עם מערכות תומכות שירות
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
  • תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
  • ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
  • זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך

נציג.ת מכירות טלפוני לעסקים- אשדוד/ בני ברק

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​​​​​גיוס של בתי עסק חדשים לסליקה עם Cal
  • מכירת מוצרי אשראי כגון הלוואות לבתי עסק
  • ליווי בית עסק משלב משא ומתן עד שלב סגירת העסקה
  • ​עבודה מול ממשקים שונים בחברה כגון ניהול סיכונים, שירות ועוד

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית, כושר ביטוי ברמה גבוהה, יכולת ניהול מו"מ
  • ניסיון קודם במכירות- יתרון משמעותי
  • שליטה ביישומי ה- Office
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ראש גדול, יוזמה ואסרטיביות
  • משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות ​

נציגי.ות שירות למוקד עסקים – אשדוד

תיאור המשרה
עבודה במוקד שירות ומכירה הנותן מענה טלפוני לבתי עסק בנושאים מגוונים עם דגש על הפן הפיננסי תוך כדי מתן שירות ללקוח.
המוקד הוא אחד המוקדים האסטרטגיים של החברה,  מוקד משפחתי הנותן מענה על מכלול הצרכים של הלקוחות העסקיים.
פעילות המוקד- בין הימים א'-ה'  בין השעות 8:00-16:00, ללא סופי שבוע!

דרישות

  • תודעת שירות גבוהה
  • מוכוונות לעבודה בסביבה דינמית וממוחשבת
  • ניסיון במוקדי שירות / מכירה – יתרון

סטודנטים.ות למוקדי השירות באשדוד / בני ברק

תיאור המשרה
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים בנושאים מגוונים בעולמות הפיננסיים ומכירת מוצרי אשראי נלווים ופתרונות פיננסיים.
משמרות גמישות לסטודנטים.ות- לפחות 3 פעמים בשבוע במינימום 15 שעות שבועיות + הכשרה מותאמת!

דרישות
אוריינטציה שירותית ומכירתית
זמינות לקורס הכשרה

מנהל.ת פעילות מוקדי תפן ונשר

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​​​​אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים​
  • ביצוע בקרות לבחינת איכות הש​יחות ועמידה ביעדי השירות המ​גוונים
  • וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
  • מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
  • בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה​
  • עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל

דרישות

  • ניסיון בתפקיד דומה- חובה
  • ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
  • ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
  • יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
  • מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
  • יכולת עבודה עצמא​ית
  • השכלה אקדמאית – יתרון

ראש צוות תפעול מוקדי גביה

תיאור המשרה

  • ​ניהול ישיר של צוות תפעול בכירים, אחמ"שים ו-back office
  • ניהול והובלת פרוייקטים חוצי ארגון החל משלב האפיון ועד ההטמעה בפועל
  • עבודה מול מגוון ממשקים פנימיים וחיצוניים
  • אחריות כוללת על תהליכי הגביה לרבות ה​טמעה, פיתוח ושימור תהליכים חדשים וקיימים
  • ניהול הידע המקצועי של המדור ואחריות לעמידה ביעדים העסקיים
  • המשרה ממוקמת בבני ברק וכוללת נסיעות למוקד באשדוד

דרישות

  • לפחות שנתיים ניסיון ניהולי קודם בסביבה מוקדית
  • שליטה וידע מקצועי נרחב בעולם הגביה- יתרון משמעותי
  • יכולת אנליטית גבוהה כולל בקרה וניתוח נתונים
  • ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים, עם כישורי סדר וארגון גבוהים
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת השפעה והנעה של מנהלים ועובדים כאחד

נציגי.ות מכירות אשראי – בני ברק

תיאור המשרה

עבודה במוקד אסטרטגי, דינאמי ומתגמל המתבסס על לידים קרים וחמים,

התפקיד כולל שיחות יוצאות ללקוחות מתעניינים או ללקוחות חברה פוטנציאליים במטרה למכור ממגוון מוצרי ושירותי החברה.

משמרות גמישות: 8:30-15:00 / 11:30-18:00 + שישי לסירוגין 8:30-12:30

דרישות

  • יכולת מכירתית ושירותית
  • ניסיון קודם - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

מנהל.ת תיקי לקוחות דיינרס – אזור דרום – זמני

  • כניסה לצוות האחראי על חיזוק מכובדות דיינרס בפני מגוון רחב של לקוחות עסקיים. עבודת שטח ומשרד עצמאית, כולל רכב
  • גיוס בתי עסק לסליקה במותג דיינרס
  • ביצוע הסבות לסליקה עם Cal
  • הובלת תהליך המכירה באופן עצמאי מקצה לקצה - החל מייזום שיחת המכירה, דרך תיאום הפגישה וכלה בהגעה לבית העסק
  • מכירות שירותי אשראי נלווים
  • שימור של לקוחות קיימים

דרישות

  • ניסיון של שנה לפחות בתפקידי מכירות שטח
  • רישיון נהיגה בתוקף
  • יכולות בינאישיות ומכירתיות גבוהות
  • מוטיבציה ומוכוונות למכירות ועמידה ביעדים
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית ​​

נציגים.ות למוקד אישורים – בני ברק / אשדוד

תיאור המשרה
התפקיד כולל מענה לבתי עסק וללקוחות פרטיים בכל הנוגע לאישורי עסקאות וכן מענה לחסימה ואובדן כרטיסי אשראי.
המוקד פעיל 24/7 במגוון משמרות.

דרישות

  • אוריינטציה שירותית
  • אנגלית ברמה טובה
  • יכולת קבלת החלטות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות

נציגי.ות מכירות כרטיס CashCal- אשדוד

תיאור המשרה
מכירת כרטיס אשראי CashCal ללקוחות החברה או למתעניינים חדשים, לידים חמים וקרים!
עבודה במשמרות גמישות, ללא ערב או סופ"שים: 8:30-15:30 + 11:00-18:00

דרישות

  • ניסיון קודם- יתרון
  • מכוונות לתחום המכירות
  • תודעת שירות גבוהה

נציג.ת גביה משרד אחורי

תיאור המשרה

  • מתן מענה תומך למוקד הגביה
  • טיוב נתונים במערכת הגביה
  • ביצוע התאמות וטיפול בתקלות מול הגורמים המתאימים
  • ממשק עבודה עם הנה"ח, בנק הדואר, מערכות מידע
  • תפעול שוטף של המידע ללקוחות הגביה

דרישות

  • תודעת שירות, דייקנות ויכולת בקרה עצמית גבוהה
  • יכולת הבנה כמותית גבוהה
  • ראיה רחבה, יכולת הבנת תהליכים
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
  • יכולת עבודה עצמאית ויוזמה אישית
  • ידע בתפעול יישומי Office
  • השכלה בתחום הנהלת חשבונות - יתרון
  • משרה מלאה: 8:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות

טכנולוגיות

מפתח.ת Node.js בכיר.ה

תיאור המשרה

  • תכנון, פיתוח ותחזוקת Microservices באמצעות Nest.js.
  • שיתוף פעולה עם מפתחי Frontend לשילוב שירותי Backend.
  • ניצול שירותי AWS ליצירת תשתיות סקיילביליות ויעילות.
  • יישום תבניות CloudFormation לפריסת תשתיות.
  • עבודה עם MongoDB למידול ואחסון נתונים.
  • הבטחת איכות קוד, אבטחה וביצועים.
  • פתרון תקלות טכניות ואיתור באגים.

 

דרישות

  • ניסיון של מעל 5 שנים כמפתח/ת Backend, עדיפות לתפקידים בכירים.
  • ניסיון מוכח בתכנון והבנה של תהליכים עסקיים.
  • מומחיות ב-Nest.js וב-Angular.
  • שליטה בשירותי AWS ובתבניות CloudFormation.
  • ניסיון בארכיטקטורת מיקרו-שירותים.
  • הבנה מעמיקה של MongoDB ומאגרי NoSQL.
  • כישורי פתרון בעיות ואיתור באגים ברמה גבוהה.
  • תקשורת בין אישית ועבודת צוות ברמה גבוהה.
  • הסמכת AWS – יתרון משמעותי.

 

ראש צוות תשתיות אבטחת מידע

תיאור המשרה
ניהול צוות אשר אמון על מימוש הגדרת מדיניות אבטחת המידע בתשתיות באופן מלא, איכותי ומוקפד,
תוך תיאום פתרונות מול גורמי אבטחת מידע, עמידה בלוחות זמנים, דרישות הרגולציה וצרכים עסקיים וטכנולוגיים משתנים. 

במסגרת התפקיד:

  • עבודה צמודה ותיאום מלא עם גורמי אבטחת מידע וצוותי טכנולוגיה נוספים
  • תמיכה וליווי פרויקטים ארגוניים תשתיתיים בהיבטי אבטחת מידע
  • יישום והבטחת עמידה במדיניות, נהלים ודרישות רגולציה בתחום
  • ניטור ומענה לאירועי אבטחת מידע ותקלות 24/7
  • היערכות ושיפור מתמיד של המוכנות והתגובה לאירועים ברמה התשתיתית
  • אחריות על שיפור מערכות ותהליכים בהתאם למדיניות ובהלימה לצרכי הארגון
  • תמיכה בביקורות אבטחה פנימיות וחיצוניות

דרישות

  • מומחה בתחום יישום אבטחת מידע בצד התשתיתי עם ניסיון של 5 שנים לפחות, בארגון גדול
  • ניסיון וידע מעשי בהובלת פתרונות אבטחת מידע ברובד התשתיתי
  • לפחות 3 שנות ניסיון בניהול צוות / פרויקטים בתחום אבטחת מידע
  • היכרות מעמיקה עם עולמות מוצרי אבטחת מידע למיניהם – AV ,EDR, מערכות הלבנת קבצים,  opswat, מיקרוסופט Defender , DLP  ו-PROXY
  • ניסיון בארגונים פיננסיים / בעלי צרכים מאובטחים ורגולטוריים – יתרון משמעותי
  • היכרות מעמיקה בניהול ותחזוקה של מערכות PIM , כספות ו F5-ASM  – יתרון
  • היכרות עם סביבת ענן בהיבטי אבטחת מידע – יתרון משמעותי
  • הסמכות יצרנים - יתרון
  • אנגלית ברמה גבוהה

Release Manager

תיאור המשרה
אחריות לניהול תהליכי הכנסה לייצור של חטיבת הטכנולוגיות.
ייצור תהליכים מוסדרים בין גורמי הפיתוח, ה-QA והתשתיות להבטחת תיאום, יעילות, יציבות, וזמינות מירבית של שירותי החברה.

תחומי אחריות

  • ניהול ותיאום פעולות הכנסה לייצור של גופי התשתיות
  • ניהול ותיאום פעולות הכנסה לייצור של גופי הפיתוח
  • ווידוא של flow  אישורים מדוקדק בין ממשקים רבים
  • עבודה צמודה עם גופי   ,DEVOPSפיתוח , QA , תשתיות ומהנדסי מערכות לקבלת תובנות עסקיות
  • תכנון ותחזוקת תהליכי הכנסה לייצור  (ITSM , Change Management)
  • ניהול ומעקב על תקלות ייצור, ביצוע הפקות לקחים ושיפור זמינות המערכות
  • תיאום והפקת משמעויות עסקיות כחלק מתהליכי הכנסה לייצור / תקלות ייצור

דרישות

  • ניסיון רחב ושליטה בפרקטיקות  Change Management
  • ניסיון בעבודה עם Jira \ Service now \ BMC מעבר לעבודת משתמש קצה
  • הכרות מעמיקה עם מערכות טכנולוגיות מורכבות
  • ניסיון באפיון והטמעת כלים ושיטות
  • ניהול ומעקב אחר תקלות, כולל תחקור, תיעוד והובלת פתרונות
  • עבודה בסביבה מרובת ממשקים מול הפיתוח והתשתיות
  • ניסיון והכרות עם תשתית טכנולוגיות (שרתים / תקשורת / אבט"מ) ​
  • ניסיון בתפקיד דומה בארגון ENTERPRISE ​

ראש.ת תחום פרויקט הטמעת CRM

תיאור המשרה
ניהול פרויקט אסטרטגי וייחודי מסוגו של הטמעה והחלפת מערכת CRM לסביבת ענן.
התפקיד כולל הובלת הפרויקט מקצה לקצה, תוך מעורבות בצמתי קבלת החלטות משמעותיים ויישומן באמצעות ניהול מטריציוני של צוותים מגוונים,
ועבודה צמודה מול מגוון רחב של ממשקים פנימיים טכנולוגיים, עסקיים ומטה (צוותי פיתוח, תפעול, מכירות, שירות, משפטי ועוד), גורמים בכירים בארגון וספקים חיצוניים,
במטרה לעמוד ביעדים ולוחות זמנים.

תחומי אחריות:

  • הובלת פרויקט רב שנתי להחלפת מערכת CRM בכל שלביו – תכנון, ביצוע, הטמעה וליווי לאחר השקה
  • ניהול והובלה של תרגום צרכים עסקיים לדרישות פונקציונאליות ולפתרון טכנולוגי עפ"י מתודולוגיית Agile
  • ניהול תכנית עבודה כוללת: לו"ז/ספרינטים, תקציב, משאבים, תכולות וסיכונים
  • עבודה שוטפת עם צוותי פיתוח, ארכיטקטורה, אבטחת מידע ובעלי עניין עסקיים
  • ניהול התקשרות וממשק עם ספקים חיצוניים
  • דיווח שוטף בוועדות היגוי ותיאום מול דרגי ניהול בכירים​

דרישות

  • תואר ראשון רלוונטי – עדיפות לבוגרי תעשייה וניהול/ מדעי המחשב
  • ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול פרויקטים טכנולוגיים מורכבים
  • ניסיון מוכח בהובלת פרויקט הטמעה/החלפה של מערכת CRM
  • ניסיון במיגרציה של מערכת CRM  ישנה למערכת בענן
  • יכולת ניהול מטריציונית והובלת צוותים מרובים ומגוונים
  • ניסיון בעבודה עם מתודולוגית פרויקטים – חובה, יתרון משמעותי ל- Agile
  • מיומנויות תקשורת בינאישית גבוהות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול בכירים
  • שליטה וניסיון עבודה עם מערכת Jira​

פיננסים

אנליסט.ית אשראי עסקי

תיאור המשרה

  • הכנת בקשות אשראי, ניתוח דוחות כספיים וניירות עבודה רלוונטיים, בחינת סיכונים ענפיים וספציפיים, מתן חוות דעת והמלצה.
  • העלאתן של בקשות הא​שראי לדיונים והצגתן מול פורומים שונים.
  • ביצוע מעקב אחר לווים קיימים תוך הפ​קת דוחות בקרה תקופתיים.
  • הרחבת הפעילות​ וה​עמקת הקשר מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
  • התנהלות מול ממשקים רבים בארגון.​​

דרישות

  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות
  • ניסיון של לפחות שנתיים כאנליסט.ית אשראי בבנק או חברות פיננסיות
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות לפי הצורך

רפרנט.ית למדור רווח והפסד- זמני

תיאור המשרה

  • ​​​​​​​הכנת ואיחוד דוחות​ רוו​ח ו​הפסד של חברת כאל והחברות הבנות שלה
  • התחשבנות מול שותפ​ים אסטרטגיים בארץ ובח​ו"ל
  • ביצוע בדיקות אנליטיות ובקרות על נתונים כספיים
  • מתן שירות מקצועי לגורמ​ים פנימיים וחיצוניים לחברה
  • הכנת דיווחים להנהלה ול​דירקטוריון החברה
  • ממשק מול רו"ח מבקרים​

דרישות

  • תעודת רו"ח / תואר ראשון- חובה. יתרון לחשבונאות או מנהל עסקים.
  • ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון
  • ידע ב-  ERP
  • אקסל ברמה גבוהה
  • יכולת אנליטית גבוהה
  • עבודה עצמאית ובצוות
  • משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות

עוזר.ת אישי.ת ואחראי.ת בקרת תהליכים בחטיבת ניהול סיכונים

תיאור המשרה

​​תפקיד מרכזי לצד סמנכ"ל החטיבה, המשלב אחריות אדמיניסטרטיבית עם ראייה אנליטית ומעקב אחר תהליכים.

התפקיד כולל חשיפה רחבה לעולמות הפיננסיים ולעבודת הנהלה בכירה, ומהווה הזדמנות להיכנס לעומק עשיית החטיבה ולתרום באופן ישיר להתקדמותה.

במסגרת התפקיד

  • תיאום וניהול יומן הסמנכ"ל ותמיכה שוטפת בפעילות החטיבה
  • השתתפות בפורומים מקצועיים ובישיבות הנהלת החטיבה
  • מעקב שיטתי אחר החלטות, ביצועים והתקדמות משימות
  • הכנת חומרים, דוחות ופרוטוקולים לדיונים משמעותיים
  • עבודה שוטפת מול מנהלים​ ועובדים בממשקים רבים ומגוונים
  • הבנת חומר מקצועי, ניתוחו והעברתו לכדי ביצוע

דרישות

  • חשיבה אנליטית ויכולת מעקב ובקרה אחר תהליכים מורכבים
  • שליטה ביישומי Office לרבות Excel ו-PowerPoint
  • תואר אקדמאי - יתרון
  • ניסיון קודם בתמיכה בדרג ניהולי בכיר - יתרון
  • יכולות ניסוח גבוהות
  • סדר, דיוק, יכולת תעדוף גבוהה וניהול משימות עצמאי
  • דיסקרטיות מלאה, אחריות אישית ויחסי אנוש מצוינים

תפעול

אחראי.ת תפעול רכב - בני ברק

תיאור המשרה

  • תפעול עסקאות מימון רכב, כולל מענה שוטף למיילים ותמיכה במנהלי האזור
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • עבודה במשרה מלאה במשמרות נוחות

דרישות

  • אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה
  • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל
  • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה

עובד.ת לוגיסטיקה- ראשון לציון

תיאור המשרה

  • תזמון ותפעול חומרי גלם לייצור וניפוק ובקרת חוסרים​​
  • אחריות על זמינות ואמינות המלאי
  • הובלת ובקרת תהליכים
  • עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל
  • קליטת, סידור וארגון החומר ברצפת הייצור

דרישות

  • ניסיון בתחום הייצור/ לוגיסטיקה/ מחסן
  • שליטה בתוכנות Office ו- Excel בפרט
  • אנגלית ברמה טובה - יתרון
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • ​עבודה ב​משרה מלאה במשמרות, עם נכונות לשעות נוספות

תפקידי מטה

ראש מדור גיוס וקריירה

תיאור המשרה
ניהול תחום הגיוס מקצה לקצה על כלל ההיבטים, תהליכים וסוגי הגיוסים השונים בחברה (מוקדים, מטה, טכנולוגיות, ניודים פנימיים, קידום עובדים ועוד).​

התפקיד כולל:

  • עמידה ביעדי איכות וכמות ​תוך שמירה על רמות אבחון ומקצועיות גבוהות ועל חווית מועמד מיטבית
  • קביעת אסטרטגיית הגיוס, ​בניית תכניות עבודה וניהול בקרות, מדדים ותקציב
  • התווית מדיניות, מתודולוגיות, קידום פתרונות, חדשנות, כלי מדידה ואבחון עדכניים, מערכות וטכנולוגיות תומכות
  • אחריות על כל הקשור למקורות גיוס - תחום הסורסינג, סושיאל ושיווק הגיוס
  • ניהול צוות מקצועי מגוון לרבות דרגי ביניים ופונקציות תומכות
  • עבודה מול מגוון רחב של מנהלים וממשקים פנימיים וחיצוניים
  • טיפול בגיוס מנהלים בכירים לחברה

דרישות

  • תואר ראשון רלוונטי – חובה, תואר שני – יתרון
  • 5 שנות ניסיון לפחות בתפקיד ניהול גיוס משמעותי. ניסיון מארגון גדול - יתרון משמעותי
  • יכולת הובלה והנעה של מנהלים ועובדים
  • יכולת עמידה ביעדים מאתגרים בתנאי תחרות גבוהים
  • יכולות אבחון והעמקה
  • ראייה רחבה, מערכתית, בשילוב​ הבנה עסקית, אנליטית ושיווקית ​
  • חוסן ויכולת להתמודד עם שינויים​
  • ניסיון קודם בניהול גיוסי מאסה למוקדים - יתרון
  • ניסיון קודם / הבנה בגיוס טכנולוגי – יתרון משמעותי
  • ניסיון קודם באבחון בכירים / מכון מיון ואבחון – יתרון משמעותי​
  • אחריות אישית גבוהה, עצמאות, יוזמה, פרואקטיביות

ראש מדור נכסים ובינוי - FM

תיאור המשרה
ניהול כולל של תחום הבינוי, התחזוקה והשירותים התומכים בכל​ל אתרי החברה בפריסה ארצית.
אחריות להובלת מדור FM האמון על חוויית העובד ותפעול מיטבי של כלל השירותים הלוגיסטיים – כולל הסעדה, ניקיון, אבטחה, תחזוקה, חניה ועוד.

במסגרת התפקיד:

  • ניהול פעילות התחזוקה, הבינוי והתפעול בכל מתקני החברה, תוך ראייה מערכתית וארוכת טווח.
  • ניהול והובלה מקצועית של צוות המדור, כולל פיתוח אישי ומקצועי של עובדים.
  • תכלול וניהול ספקים חיצוניים בתחומי ההסעדה, הקפיטריות, הניקיון, האבטחה והאחזקה.
  • גיבוש תוכניות עבודה שנתיות, בקרה שוטפת ועמידה ביעדים
  • אחריות לניהול כלל היבטי הביטחון והמהימנות הארגונית.
  • שותפות בעיצוב חוויית העובד באמצעות שירותים תומכים ברמה גבוהה.
  • אפיון, תכנון וניהול של תחזוקה מונעת ושוטפת בכלל מערכות התשתית בארגון.
  • אחריות לתקינות וזמינות מערכות קריטיות: חשמל, מיזוג אוויר, מערכות גיבוי (UPS), גנרציה, מתח נמוך ועוד.
  • זמינות גבוהה (כולל סופי שבוע וחגים) לטיפול באירועים חריגים.

דרישות

  • ניסיון קודם של 3 שנים לפחות בתפקיד FM בארגון גדול.
  • ניסיון ניהולי משמעותי, כולל ניהול ישיר של צוותים ונותני שירות/ ספקים.
  • יכולות גבוהות בניהול ממשקים מרובים – פנים ארגוניים וחיצוניים.
  • תודעת שירות גבוהה, יוזמה, אחריות אישית ויכולת הנעת תהליכים.
  • יכולות תכנון, סדר וארגון לצד ראייה אסטרטגית ומערכתית.

מוביל.ת תהליכים בחטיבת לקוחות פרטיים

תיאור המשרה

  • אפיון תהליכים ומוצרים חדשים וקיימים משלב הרעיון עד היישום בפועל
  • בניית תמונת מצב מקצה לקצה, מיפוי, כולל זיהוי השפעות רוחב על שירות, מכירות, תפעול ודיגיטל
  • תכנון והובלה של מתודולוגיית עבודה סדורה – שלבים, יעדים ותוצרים ברורים
  • כתיבת דרישות עסקיות ומערכתיות והעברתן לגורמים הרלוונטיים (מנהלי פרויקטים, טכנולוגיות, דיגיטל)
  • עבודה שוטפת מול מנהלים וגורמים בכירים בחטיבה ובחברה ליצירת תיאום והסכמות
  • מעקב אחר יישום והבטחת השגת התוצאות הרצויות בתהליכים

דרישות

  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול
  • ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעולמות ארגון ושיטות ו/או ליווי תהליכים רוחביים
  • ניסיון בניתוח תהליכים עסקיים והובלת פרויקטים בארגונים גדולים - יתרון משמעותי
  • יכולת ניהול ממשקים גבוהה ועבודה מול גורמים בכירים
  • יכולת אנליטית, ראייה מערכתית והבנה עסקית רחבה
  • יכולת הובלה, תעדוף ועמידה בלוחות זמנים

חשב.ת שכר- זמני

תיאור המשרה

  • ​חישוב והכנת משכורות לעובדי החברה
  • מענה מקצועי בנושא שכר ונוכחות לכלל עובדי החברה​
  • קליטת עובדים חדשים
  • סיומי העסקה כולל הכנת טפסי 161
  • עדכונים שוטפים בתחום רכיבי השכר השונים בארגון
  • ממשקים עם מערכות וגורמים שונים בארגון

דרישות

  • תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה של לשכת רואי החשבון
  • ניסיון כחשב.ת שכר - יתרון
  • ניסיון במערכת חילן כולל דוחות אופק - יתרון
  • עבודה בארגון גדול של מעל 1000 עובדים - יתרון
  • ידע נרחב בדיני עבודה והסכמים קיבוציים
  • אקסל ברמה גבוהה
  • כושר ארגון ,סדר וחשיבה אנליטית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >

* המשרות מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות ומיועדות לנשים וגברים כאחד.
* למעבר למדיניות פרטיות מועמדים לעבודה >