כרטיס האשראי נגנב או אבד? העסקה לא עוברת? אנחנו כאן בשבילך!

במקרה חירום כמו בליעת כרטיס האשראי במכשיר האוטומטי או גניבת הכרטיס עליך להתקשר למרכז האישורים של כאל בטלפון: 972-3-5726333+.
המוקד פעיל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.
לנוחיותך, מצורפים מספרי טלפון נוספים שבאמצעותם ניתן להתקשר לחברת כאל מכל אחת מהמדינות המופיעות בטבלה:
* לתשומת ליבך, התקשרות למספרים אלה נחשבת כשיחה מקומית באותה מדינה.

מספר טלפון לכאל המדינה
1-800-147-200 אוסטרליה
1-800-780-163 איטליה
1-877-6525-312 ארצות הברית
0800-1699-837 בריטניה וצפון אירלנד
0800-1844-624 גרמניה
0800-977-447 דרום אפריקה
0800-443-512 ניו-זילנד
10800-9720-025 סין
9900-696-724 ספרד, קנרים ואנדורה
0800-910-696 צרפת
1877-6538-586 קנדה
0800-834-890 שוויץ
001-800-9720-487 תאילנד

מה תעשו במקרה של תקלה או "בליעת" כרטיס האשראי?

כרטיס האשראי עלול "להיבלע" במכשירי בנק אוטומטיים בחו"ל בשל סיבות שונות, ולכן מומלץ להצטייד באמצעי תשלום חלופיים.

  • אם "נבלע" הכרטיס במכשיר האוטומטי או קרתה תקלה אחרת בעת משיכת המזומנים, פנו לסניף הבנק בו נמצא המכשיר על מנת לקבל אישור להחזרת הכרטיס.
  • לאחר מכן יש לדווח על המקרה לחברת כאל ולציין את שם הבנק, כתובתו המדויקת, התאריך והשעה בהם "נבלע" הכרטיס, פרטי התקלה, וכן את הפרטים האישיים שלך ואת כתובתך בחו"ל. חברת כאל מבטיחה לעשות כל שביכולתה על מנת לסייע לך. 

חברת כאל ו/או הבנק לא יהיו אחראים לתקלות בשימוש בכרטיס הנובעות מתקלות תקשורת או כשלי שירות מצד בית עסק או מרכז בחו"ל.

קבלת מזומנים בחירום

במקרה חירום כאל יכולה לשלוח לך מזומן לחו"ל. כל שעליך לעשות הוא להתקשר לחברת כאל בישראל והכסף יישלח אליך. השירות בשיתוף עם חברת Western Union.
שירותי Western Union יינתנו בימים א-ה בין השעות 8:00-15:30. מעבר לשעות אלו, ניתן לפנות לבנק הדואר לקבלת השירות בשעות פעילות בנק הדואר.

קבלת מזומן בחירום כרוכה בתשלום עמלה, בהתאם לטבלת העמלות הכללית של חברת כאל.

קבלת כרטיס אשראי חלופי

במקרה בו כרטיס האשראי שלך אבד או נגנב, יש לפנות למוקד השירות של כאל בטלפון 972-3-5726444+ בין השעות 08:30-16:00 (שעון ישראל) על מנת לתאם את אופן קבלת השירות, המועד והכתובת למשלוח.
הכרטיס החדש יישלח אליך עד 14 ימי עסקים.

 לידיעתך, השירות כרוך בתשלום עמלה וניתן בכפוף להסדר עם חברת השילוח הבינלאומית. חברת כאל אינה אחראית לכל עיכוב בקבלת הכרטיס החדש.