אמנת השירות שלנו

אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.

ריכזנו כאן תשובות לפניות נפוצות:

ביטול כרטיס או הטבה בדמי כרטיס


זיכוי שעדיין לא ראיתי. מה עושים?


פירעון מוקדם של עסקאות בקרדיט או הלוואות


דף הפירוט החודשי לא הגיע


אובדן או גניבת כרטיס


שירות ללקוחות שנמצאים בחו״ל

בנוסף, אפשר למצוא פעולות נפוצות אונליין

אם עדיין לא מצאת מה שחיפשת

חשוב לנו שהלקוחות שלנו יקבלו שירות מצוין
אז אם יש לך תלונה או פרגון נשמח לשמוע ממך כי רק נוכל ללמוד ולהשתפר
לא מרוצה מהשירות ? זה המקום לכתוב לנו על החוויה שלך. אנחנו מבטיחים לענות לכל פנייה

פנייה לנציב פניות הציבור

אם פניתם לשירות הלקוחות שלנו ואינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם, באפשרותכם לפנות בתלונה לנציבות תלונות הציבור שלנו באחת מהדרכים המפורטות מטה. אנו נשוב אליכם עם מענה סופי עד 45 ימים מיום קבלת התלונה, אך במקרים חריגים יוארך מועד המענה הסופי ב-15 ימים ואנו נודיע לכם על כך.

או ממלאים את הפרטים בטופס ואנו נגיב לפנייתכם בכתב