חברת Cal מציעה את שירותיה ללקוחות רבים ומגוונים, ובהם, לקוחות עם מוגבלות.
מתוך תפיסת שירות רחבה וכוללת הרואה את צרכי הלקוחות במרכז העשייה העסקית חשוב לנו להציע לכלל לקוחותינו שירות נגיש ואיכותי.

להלן הסדרי הנגישות הקיימים כיום בחברה (הסדרי נגישות נוספים יעודכנו בהמשך):

נגישות בבית Cal קבלת קהל

בניין בית Cal (רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים) מונגש לקבלת קהל אנשים עם מוגבלות.
ההנגשה כוללת:

  • דלת כניסה ומעברים נגישים
  • מתחם קבלת קהל עבר שיפוץ וחידוש מקיף באופן שהינו נגיש לכלל הלקוחות.
  • מערכות הגברת שמע - לולאת השראה בעמדת קבלת קהל והמודיעין
  • נציגי קבלת הקהל ישמחו לסייע לכם במילוי טפסים, הקראה והסבר של מסמכים. לשעות קבלת קהל
  • אנשים עם מוגבלות המציגים תעודה מתאימה יכולים לקבל שירות ללא תור.
  • כלל עובדי החברה הודרכו בנושא נגישות ובפרט נציגי שירות הלקוחות.
  • מותרת הכניסה עם חיית שירות.
  • שירותי נכים תקניים
  • במקרה הצורך בכניסה לחלל הפנימי של בית החברה - מלווה מטעם החברה יסייע בהתמצאות והכוונה.

נגישות השירות הטלפוני:

שירות הלקוחות הטלפוני של Cal זמין ונגיש לכל לקוחות החברה ובהם אנשים עם מוגבלות:

  • מערכות ניתוב השיחות הותאמו למתן שירות נגיש - המידע המוקלט מושמע בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
  • נציגי השירות הטלפוני ישמחו לסייע לכם בהקראה והסבר של מסמכים וכן יסייעו לכם אם נתקלתם בקשיים בגלישה באתר.
  • נציגי שירות הלקוחות מודרכים כיצד לספק שירות המותאם ללקוחות עם מוגבלות.

קבלת שירות באמצעים כתובים - טכנולוגיה מתקדמת בשירות הנגישות

מרבית השירות ב- Cal ניתן באמצעות הטלפון המהווה אמצעי שירות זמין ומהיר. יחד עם זאת, אנו מודעים לכך שחלק מהלקוחות, מעדיפים לקבל שירות באמצעים כתובים.
לפניכם מגוון אפשרויות לקבלת שירות באמצעים כתובים:

שירות בצ'אט (לאחר כניסה למחזיקי כרטיס Cal)
נציגי שירות הלקוחות ישמחו לשוחח עם לקוחות החברה בצ'אט באתר המאובטח. לידיעתכם, השירות בצ'אט ניתן על ידי נציגים (ולא מענה אוטומטי). 

התכתבות עם צוות תקשורת נגישה
צוות תקשורת נגישה ישמח לעמוד לשירות אנשים עם מוגבלות. ניתן לפנות אל הצוות בכל דבר ועניין באמצעות:

  • פקס שמספרו 03-5727007. בפקס אנא ציינו כיצד תרצו שיחזרו אליכם: בפקס, במייל או בטלפון תוך ציון פרטי ההתקשרות.
  • דואר לכתובת: רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים, לידי צוות תקשורת נגישה.

אפליקציית Cal4U
אפליקציית Cal4U - מאפשרת לכם לקבל מידע ושירותים רבים ולבקש ששירות הלקוחות יצור עמכם קשר טלפוני.

אפליקציית Cal2Send
אפליקציית Cal2Send - מאפשרת לכם לקבל למייל טפסים ולאחר שמילאתם אותם תוכלו לצלם אותם ולשלוח אלינו בחזרה.

אתר האינטרנט
אתר האינטרנט של החברה מאפשר קבלת מידע וביצוע פעולות רבות ומגוונות. קראו עוד על שירותים ומידע שניתן לקבל באתר Cal-online.
אתר האינטרנט של החברה נמצא בימים אלו בתהליכי הנגשה.

כמו כן, כדאי לדעת:

  • כניסה מהירה לאזור האישי - אם אין ברשותכם שם משתמש או שכחתם את הסיסמה, תוכלו לקבל במהירות סיסמה זמנית ב SMS
  • אם תרצו שניצור עמכם קשר טלפוני - לחצו על צלמית "חזרו אלי" באתר Cal-online.
  • אם נתקלתם בקושי כלשהו בגלישה באתר או שאתם זקוקים להנחיה נציגי מוקד התמיכה הטכנית ישמחו לעזור לכם.
  • למתקשים בראיה באתר מומלץ להגדיל את התצוגה באתר ע"י לחיצה על בו זמנית על המקשים Ctrl ו + (פלוס). להקטנה לחצו בו זמנית על Ctrl ו – (מינוס).



שירותים נוספים אליהם ניתן להצטרף:

  • דפי פירוט דיגיטליים - הצטרפות לשירות מאפשרת קבלת דפי הפירוט, ההטבות, המבצעים והקופונים ישירות למייל וללא תשלום. להצטרפות לשירות לחצו כאן.
  • CalSMS - הצטרפות לשירות מאפשרת ניהול ובקרת ההוצאות באמצעות הטלפון הסלולר.
  • השירות ללא תשלום וכולל:
    • הודעות חיוב חודשי
    • הודעה בגין ניצול 80% ממסגרת האשראי
    • ביצוע עסקה מעל סכום מסוים
    • משיכת מזומנים מכספומט
    • חיובים בחו"ל
    • הודעות תזכורת לפירעון CalChoice
    • עסקאות טלפוניות / אינטרנטיות

להצטרפות לשירות לחצו כאן.

קבלת שירות בשפת הסימנים:

לקוחות המעוניינים בקבלת שירות הניתן פנים אל פנים בשפת הסימנים, מוזמנים לפנות לצוות תקשורת נגישה באמצעות פקס: 03-5727007 תוך ציון דרכי התקשרות עמכם לצורך תאום הפגישה. כמו כן, ניתן לפנות לנציגי שירות לקוחות באמצעות צ'אט באתר.

קבלת מידע נגיש

  • לקבלת הסברים או הקראה של מסמכים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון. כמו כן, לקוחות החברה יכולים לפנות לשירות לקוחות גם באמצעות הצ'אט באתר האינטרנט (לאחר כניסה למחזיקי כרטיס Cal).
  • לקבלת מסמכים וטפסים מונגשים ניתן לפנות לשירות לקוחות באמצעות הטלפון או הצ'אט או לצוות תקשורת נגישה באמצעות פקס: 03-5727007.

Cal לשירותכם

חברת Cal ממשיכה כל העת לשפר את השירות הניתן לאנשים עם מוגבלות. אם נתקלתם בשרות לא נגיש, או בכל שאלה ו/או הצעה בנושא, אנא פנו לרכז הנגישות מר ליאור איתן,

באחד מהאמצעים הבאים:

  • מייל - lior.eitan@icc.co.il
  • בדואר, לכתובת רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים.
  • באמצעות הטלפון - לשירות לקוחות ובקשו שרכז הנגישות יחזור אליכם טלפונית.