עקב אובדן או גניבה
נכנסים לאפליקציית כאל, לוחצים על כפתור ה + השחור, מגיעים לתפריט פעולות נוספות, ובוחרים ב "חסימת כרטיס שאבד/נגנב"
אפשר לחסום את הכרטיס בלחיצה כאן (עדיף להיכנס מהטלפון הנייד אבל אפשר גם מהמחשב)
אפשר גם להתקשר לשירות הלקוחות למספר: 03-5723666, זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
חסימה זמנית - מיועדת למקרים שבהם יש סיכוי למצוא את הכרטיס. לאחר ביצוע החסימה הזמנית, לא יהיה ניתן לבצע עסקאות ולמשוך מזומן במשך 48 שעות.
מצאת את הכרטיס? מעולה! אפשר לבטל את החסימה כאן. יש לבחור: החזרת כרטיס לפעילות.
לא מצאת? לא נורא - לאחר 48 שעות מרגע החסימה הזמנית, הכרטיס ייחסם באופן קבוע ואנו נשלח לך כרטיס אשראי חדש בדואר לכתובת המעודכנת אצלנו.
חסימה קבועה - הכרטיס ייחסם באופן קבוע לביצוע עסקות ומשיכת מזומן, ואנו נשלח לך כרטיס אשראי חדש בדואר.
חשוב לדעת, לכרטיס החדש יהיה קוד סודי חדש. כדי לצפות בקוד לוחצים כאן או שולחים את המילה קוד ב-SMS למספר: 055-7003663, ומקבלים חזרה קישור לצפייה מהירה בקוד הסודי.
פשוט מצרפים אותו לתשלום בנייד דרך אפליקציה כאל.
למידע נוסף >
* השירות זמין לכל לקוחות כאל שמחזיקים כרטיס אשראי עם לוגו כאל (ויזה או מאסטרקארד) או כרטיס דיינרס משולב (נושא לוגו דיינרס ומאסטרקארד) בכפוף למפורט באתר כאל
נצרף בצורה מאובטחת את הכרטיס החדש לארנק הדיגיטלי ויתאפשר לשלם איתו מיידית
עסקאות שחילקת לתשלומים ימשיכו להיות מחויבות. ליתר ביטחון ממליצים לוודא שכל הוראות הקבע עברו לכרטיס החדש
או שולחים את המילה אפליקציה ב-SMS למספר: 055-7003663 ומקבלים חזרה קישור להורדה מהירה