לא לקוח פרטי? לביטול עסקה לעסקים >

לא לקוח פרטי? ביטול עסקה לעסקים >

לא מזהה את העסקה או את בית העסק?

קודם כל מומלץ לראות פרטים שיעזרו לך לזהות את העסקה באתר או באפליקציית כאל

ההזמנה או חלק ממנה לא הגיעו

קודם כל צריך לפנות לבית העסק לבירור.
אם זה לא עזר, נוכל לעזור לך רק אם עוד לא חויבת או שנשארו תשלומים שעדיין לא שולמו.
אז איך מתחילים את התהליך?

בנוסף, יכולים להיות עוד הסברים לעסקה לא מוכרת

בן משפחה או שותף לחשבון ביצע את העסקה


יתכן ובית העסק משתמש בשם אחר


סיימת תקופת ניסיון בחינם


תפיסת מסגרת אשראי


נרשמת לתשלום קבוע בכרטיס האשראי

עדיין לא מזהה את העסקה או
לא קיבלת את מה שהובטח לך ?

נוכל לעזור לך ברוב המקרים. אך במקרים הבאים לצערנו כבר לא נוכל לעזור:

  • עסקאות שבוצעו מעל 90 יום ומעלה
  • עסקאות העברת כספים
  • תשלומי מכס TAX FREE
  • עסקאות עם אמצעי זיהוי מחמיר

אם לא מדובר באחד המקרים האלה, אנחנו עומדים לרשותך במגוון דרכים:

אם נותן השירות נמצא בארץ

נוכל לעזור באתר ובאפליקציה בכמה שלבים

במקרה וההזמנה או חלק ממנה לא הגיעו

קודם כל צריך לפנות לבית העסק לבירור.
אם זה לא עזר, נוכל לעזור רק אם עוד לא חויבת או שנשארו תשלומים שעדיין לא שולמו.

אם נותן השירות נמצא בחו"ל

להמשך בירור יש למלא את הטופס ונציג יחזור אליך תוך שני ימי עסקים

חויבתי חיוב כפול או לא קיבלתי זיכוי 

במקרה שחייבו אותך פעמיים על אותה עסקה או שבית העסק התחייב לזיכוי והוא לא הגיע – צריך קודם כל לפנות לבית העסק לבירור. אם זה לא עזר, נשמח לעזור לך במוקד השירות:
טלפון: 03-5726444 או ב-Whatsapp

אני מזהה את העסקה אבל נותן השירות נמצא בחו״ל

במקרים בהם לא קיבלת את ההזמנה או חלק ממנה, לא קיבלת את הזיכוי שהובטח לך או חויבת כפול ונותן השירות רשום בחו״ל, נשמח לעזור לך במוקד השירות חו״ל.
נשמח לעזור לך במוקד השירות בטלפון:03-57264444

חויבתי חיוב כפול או לא קיבלתי זיכוי 

במקרה שחייבו אותך פעמיים על אותה עסקה או שבית העסק התחייב לזיכוי והוא לא הגיע – צריך קודם כל לפנות לבית העסק לבירור. אם זה לא עזר, נשמח לעזור לך במוקד השירות:

טלפון: 03-5726444 או ב-Whatsapp

אני מזהה את העסקה אבל נותן השירות נמצא בחו״ל

במקרים בהם לא קיבלת את ההזמנה או חלק ממנה, לא קיבלת את הזיכוי שהובטח לך או חויבת כפול ונותן השירות רשום בחו״ל, נשמח לעזור לך במוקד השירות חו״ל.

טלפון: 03-5727005

אני לא מזהה את העסקה, מה אפשר לעשות?

יכולים להיות מספר הסברים לכך, מצורפות כאן הסיבות הנפוצות ביותר:

בן משפחה או שותף לחשבון ביצע את העסקה


יתכן ובית העסק משתמש בשם אחר


סיימת תקופת ניסיון בחינם


תפיסת מסגרת אשראי


נרשמת לתשלום קבוע בכרטיס האשראי

איך אני רואה את החיובים בבנק?


איפה אני רואה עסקות שעשיתי בחו"ל?


איפה אני רואה משיכות מזומן?


איך אני רואה עסקאות שעשיתי הרגע?


יש לי כרטיס דביט (בחיוב מיידי) אני יכול לראות את הפירוט?


איך אני רואה את פירוט העסקאות בכרטיס CalChoice שלי?


איזה כרטיסים אפשר לראות באפליקציה?


מה אפשר למצוא בחיפוש עסקאות?


איך אפשר לראות את הכרטיסים של השותף שלי בחשבון?


אני רוצה להזדהות עם טביעת אצבע ולראות את הכרטיסים של השותף שלי לחשבון, איך עושים את זה?


אני רוצה לבצע פעולה על כרטיס של שותף/ה שלי בחשבון. מה עושים?


יש לי שני חשבונות בנק, האם אראה את שניהם?

עדיין לא מזהה את העסקה?

אם נותן השירות נמצא, נשמח לעזור באמצעות מילוי הטופס על ידך בחו״ל
כאן

אם נותן השירות נמצא בארץ
טלפון: 03-5726444 או ב- Whatsapp

אם נותן השירות נמצא, נשמח לעזור באמצעות מילוי הטופס על ידך בחו״ל
כאן

אם נותן השירות נמצא בארץ
טלפון: 03-5726444 או ב- Whatsapp

אם נותן השירות נמצא בחו״ל, נשמח לעזור באמצעות מילוי הטופס על ידך:
כאן

אם נותן השירות נמצא בארץ
טלפון: 03-5726444 או ב- Whatsapp