כדי לצפות במידע ולבצע פעולות בדיגיטל של כאל

יש מגוון דרכים בהן אפשר להזדהות

שירות לקוחות

שירות לקוחות

כניסה עם זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע / זיהוי פנים)

לאחר ההזדהות הראשונה באפליקציה אפשר להגדיר כניסה באמצעות זיהוי ביומטרי, נכנסים למסך ההגדרות כאן

* זיהוי ביומטרי ניתן במכשירים תומכים

בכל כניסה עם זיהוי ביומטרי, המידע שיוצג יהיה על סמך הדרך שבה נרשמתם לזיהוי. בהרשמה עם OTP יוצגו רק הכרטיסים שמקושרים לת.ז ובהרשמה באמצעות שם משתמש וסיסמא המידע שיוצג מקושר לפרטים שמקושרים למנוי.

שירות לקוחות

שירות לקוחות

כניסה מהירה עם סיסמא חד פעמית

מזינים מספר ת.ז. ו-4 ספרות אחרונות של הכרטיס או מספר חשבון בנק ובוחרים איך לקבל את הסיסמא

  • בהודעת SMS
  • בהודעת Whatsapp (מעולה למי שנמצא בחו״ל עם SIM זר)
  • בשיחת טלפון (לניידים כשרים)

שירות לקוחות

שירות לקוחות

כניסה עם שם משתמש

יוצרים שם משתמש ומגדירים סיסמא כאן

  • מסייע בהתחברות ללקוחות ללא ת.ז. ישראלית
  • מאפשר להוסיף או להסיר כרטיסים מהתצוגה בדיגיטל
  • מאפשר צפייה בכרטיסי שותף לחשבון

שירות לקוחות

שירות לקוחות

חולקים חשבון עם אדם נוסף?

עוקבים אחרי ההוראות וצופים בכרטיסים נוספים של כאל שהונפקו בחשבון המשותף

  • מתחילים ביצירת שם משתמש כאן, ולאחר מכן, מצטיידים ב:
    • פרטי הכרטיס המלאים
      מספר הכרטיס, תוקף ו-3 ספרות בגב הכרטיס
    • קוד מזהה אינטרנט

      קוד מזהה אינטרנט הוא מספר אישי שנועד לשמור על הפרטים האישיים שלך. אפשר לקבל אותו באפליקציית כאל במסך "הגדרות", והוא מופיע גם בדף הפירוט החודשי האחרון שקיבלת בדואר, מעל פירוט העסקאות

  • יש לך את כל מה שצריך? להוספת הכרטיסים לצפייה בדיגיטל כאן

אפשר לצפות במידע שקיים בכרטיסי השותף לחשבון, אך רק בעל הכרטיס יכול לבצע פעולות

שאלות ותשובות

כדי לראות את כל הכרטיסים המשויכים לאותו חשבון בנק, צריך להזדהות באתר או באפליקציית כאל עם שם משתמש וסיסמה. אין לך שם משתמש? אפשר ליצור אותו דרך בחירה ב"ליצירת שם משתמש חדש" באזור הכניסה לחשבון עם "כניסה עם שם משתמש" ולצרף אליו דרך האתר את הכרטיסים הרצויים דרך מסך הגדרות. רק לאחר שביצעת את הפעולה באתר, יופיעו כל הכרטיסים שביקשת לראות בכל התחברות לאתר או לאפליקציה עם שם משתמש וסיסמה


יש מקרים ופעולות שבהם לאחר כניסה לדיגיטל עם שם משתמש וסיסמה יידרש זיהוי נוסף על ידי משלוח סיסמה חד פעמית לנייד שלך, לדוגמא בתהליך של עדכון פרטים אישיים או צפייה בקוד הסודי


אפשר לצפות בכל המידע שקיים בכרטיסי השותף לחשבון, אך רק בעל הכרטיס יכול לבצע עליו פעולות


אם אין לך שותפים נוספים לחשבון בהזדהות עם סיסמה חד פעמית יוצגו כל הכרטיסים המקושרים לת.ז.
אם יש לך שותפים לחשבון, כדי לראות את כל הכרטיסים המשויכים לאותו חשבון בנק, צריך להזדהות באתר או באפליקציית כאל עם שם משתמש וסיסמה


בכניסה לאפליקציה בפעם הראשונה יש להזדהות עם שם המשתמש והסיסמה שלך, ולאשר הזדהות עם טביעת אצבע. אם אין לך שם משתמש וסיסמה, ניתן להקים ולאחר מכן לצרף את הכרטיסים של השותף למנוי שלך דרך מסך הגדרות. אם כבר נרשמת לשירות טביעת אצבע באפליקציה עם הזדהות בסיסמא חד פעמית, יש לבטל את השירות של טביעת האצבע דרך "הגדרות" ולהירשם מחדש כאשר ההזדהות עם היא שם משתמש וסיסמא


אם זיהוי טביעת האצבע ייכשל, תוצג הודעה במכשיר שלך, ואחריה יהיה אפשר להיכנס עם שם משתמש וסיסמה או עם סיסמה חד פעמית שנשלח לך בSMS


הרישום לשירות זיהוי ביומטרי מתבטל אוטומטית אם ביטלת את קוד הכניסה למכשיר. כדי להצטרף שוב, צריך להגדיר קוד גישה למכשיר הנייד שלך, ולאחר מכן ל"הגדרות" בתפריט של אפליקציית כאל


צריך להיכנס ל"הגדרות" בתפריט האפליקציה, ולכבות את המתג בהגדרת האמצעי הביומטרי. אם נרשמת לזיהוי הביומטרי בכמה מכשירים, צריך לחזור על הפעולה בכל אחד מן המכשירים שבהם התקנת את השירות

יש לך שאלות נוספות?

ריכזנו במקום אחד תשובות לשאלות
ששואלים אותנו הלקוחות שלנו כאן

להורדת אפליקציית כאל

או שולחים את המילה אפליקציה ב-SMS למספר: 055-7003663
ומקבלים חזרה קישור להורדה מהירה