אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.

אפשר לפנות אלינו בדרכים הבאות:

באתר או באפליקציה
אפשר לקבל מידע ולבצע פעולות 24/7
לכל הפעולות בדיגיטל >

ב- WhatsApp
שומרים בנייד את המספר 03-5725111 וכותבים לנו
לרשותכם בימים א'-ה' בין השעות 09:30-16:00

פניה לדוא"ל של שירות הלקוחות
ממלאים את הפרטים בטופס הפניה ואנו נחזור אליך תוך 5 ימים

במוקד השירות הטלפוני
בטלפון: 03-5726444
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00

פניה לנציב תלונות הציבור

בכל מקרה בו הנך חש שלא קיבלת מענה מספק לפנייתך, במסגרת השירות שניתן לך על-ידי צוות העובדים ומנהלים בכאל, באפשרותך לפנות לנציב תלונות הציבור בכאל. אנו רואים חשיבות רבה להיותך לקוח כאל ומתחייבים לפעול למתן שירות איכותי.

ניידע אותך על קבלת הפניה בסמוך למועד קבלתה במשרדנו ונשוב אליך עם מענה בתוך 45 ימים מיום קבלתה במשרדנו וזאת בהתחשב בבדיקות הנדרשות. בנסיבות חריגות, נוכל להאריך את המועד האמור ב-15 ימים נוספים. במקרה כזה, נשלח אליך הודעה על הארכת המועד וסיבת העיכוב.

אנו מתחייבים לבחון את פנייתך במקצועיות, במהימנות, באדיבות, באכפתיות, ביושרה, ללא משוא פנים ותוך כבוד לפרטיותך ולזמנך.
אנו מתחייבים להפיק את הלקחים המתבקשים, על מנת להמשיך ולספק מענה איכותי, אמין ושירותי.

אפשר לפנות לנציב תלונות הציבור בדרכים הבאות:

לצורך טיפול יעיל בפנייתך נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפניה.

פניה לדוא"ל של נציב תלונות הציבור
ממלאים את הפרטים בטופס הפניה ואנו נחזור אליך בכתב

בפקס
שליחת פקס למספר 03-5724349

בדואר
נציב תלונות הציבור
כרטיסי אשראי לישראל בע"מ
תפוצות ישראל 13, גבעתיים 5358331