אמנת השירות
אנו בכאל, שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות האיכותי ביותר, בהתאם לערכים: אחריות, יושרה והגינות, מקצועיות, נגישות, זמינות ויחס אישי, מתוך אמונה שהשירות שאנו מעניקים, הוא בין הגורמים החשובים לשימור נאמנות וקשר ארוך טווח עם לקוחותינו.
בכל מקרה בו הנך חש שלא קיבלת מענה מספק לפנייתך, במסגרת השירות שניתן לך על-ידי צוות העובדים ומנהלים בכאל, באפשרותך לפנות לנציב תלונות הציבור בכאל.
אנו רואים חשיבות רבה להיותך לקוח כאל ומתחייבים לפעול למתן שירות איכותי.
אנו מתחייבים לבחון את פנייתך במקצועיות, במהימנות, באדיבות, באכפתיות, ביושרה, ללא משוא פנים ותוך כבוד לפרטיותך ולזמנך.
אנו מתחייבים להפיק את הלקחים המתבקשים, על מנת להמשיך ולספק מענה איכותי, אמין ושירותי.
לצורך טיפול יעיל בפנייתך נודה באם בגוף הפנייה יכללו הפרטים הבאים:
ניידע אותך על קבלת הפניה בסמוך למועד קבלתה במשרדנו ונשוב אליך עם מענה בתוך 45 ימים מיום קבלתה במשרדנו וזאת בהתחשב בבדיקות הנדרשות. בנסיבות חריגות, נוכל להאריך את המועד האמור ב-15 ימים נוספים. במקרה כזה, נשלח אליך הודעה על הארכת המועד וסיבת העיכוב.