מספר החשבון שלך השתנה? עברת בנק?

חשוב לעדכן אותנו כדי שהחיובים לא יחזרו

כשפרטי חשבון הבנק משתנים חשוב לעדכן גם אותנו וזאת מכיוון שאם נמשיך לשלוח את חיוב האשראי לחשבון הישן שלך - החיוב עלול לחזור וליצור חוב.

איך משנים את פרטי חשבון הבנק?

קיימות 2 אפשרויות לנוחיותך:

1. מקימים הרשאה לחיוב באמצעות אתר הבנק או בסניף שבו מתנהל החשבון 

הקמת הרשאה באתר הבנק ב- 3 צעדים:

  • נכנסים לאתר האינטרנט של הבנק שבו מנוהל החשבון החדש.
  • בוחרים באפשרות להקמת הרשאה לחיוב חשבון ועוקבים אחר ההוראות. חשוב לדעת: אחד מהנתונים שיש למלא הוא קוד מוסד. אם יש לך כרטיס מסוג ויזה או מאסטרקארד, קוד המוסד שצריך להקליד הוא: 8547, ואם יש לך כרטיס מסוג Diners, קוד המוסד שצריך להקליד הוא 721.
  • מאשרים, מדפיסים את ההרשאה וכותבים עליה את מספר תעודת הזהות של בעל הכרטיס ואת 4 הספרות האחרונות של הכרטיס או הכרטיסים.

2. הקמת הרשאה באמצעות סניף הבנק:

  • מורידים את טופס "עדכון מספר חשבון בנק לחיוב" בלחיצה על הכפתור ומדפיסים אותו.
  • ניגשים עם הטופס לסניף שבו מנוהל החשבון, מחתימים ושולחים אלינו את הטופס החתום.

להורדת הטופס

חשוב לדעת:

  • חשבון הבנק החדש יתעדכן אצלנו בתוך 5 ימי עסקים מהרגע שנקבל טופס תקין 
  • מסגרת האשראי יכולה להשתנות בעקבות שינוי חשבון הבנק
  • אם יש שותפים בחשבון, גם הם צריכים לחתום על הטופס 
  • אי אפשר להחליף חשבון בנק רגיל בחשבון חברה 

לאחר שההרשאה הוקמה - שולחים אותה אלינו

אפשר לשלוח את ההרשאה החתומה באחת מהדרכים הבאות:

  • במייל: Account.Change@icc.co.il
  • באפליקציית Cal2Send (אפליקציה לשליחת טפסים מהנייד)
  • בפקס: 03-5723700
  • בדואר: רחוב תפוצות ישראל 13, גבעתיים, מיקוד: 5358331

אפליקציה לשליחת טפסים מהנייד

עם אפליקציית Cal2Send ניתן לשלוח אלינו את הטפסים הרצויים בקלות ובנוחות דרך הסמארטפון.

להורדת האפליקציה:

אפליקציה לשליחת טפסים מהנייד