איכות השירות וחוויית הלקוח הפרטי והעסקי הם מאז ומתמיד הבסיס לערכיה של כאל, מתוך אמונה שאלו הם הגורמים החשובים ביותר לשימור הקשר ארוך הטווח עם לקוחותיה.
אנחנו בכאל זמינים לצרכיך בדיגיטל, בווטסאפ וגם בטלפון עם שירות מצוין, מקצועי וחדשני.
חברת כאל פועלת תוך התחדשות דיגיטלית מתמדת, ומשקיעה משאבים רבים בשדרוג ערוצי ההתקשרות עימה, וזאת במטרה להרחיב את ערוצי השירות ולתת את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.
מקצועיות
נגישות
זמינות
יחס אישי
אחריות
יושרה
הגינות
חדשנות
שירותים דיגיטליים
טלפון
ריכזנו עבורכם את פעולות השירות הנפוצות ביותר בזמן מענה מיידי (1):
(1) לא כולל את זמן ההמתנה במוקדים הטלפונים
(2) בכפוף לקבלת אישור, ולאחר קבלת מסמכים נדרשים מהלקוח, בהתאם לרגולציה
יעד: 85% מהשיחות ייענו תוך 6 דקות
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 4:42 דקות
יעד: 15% מהשיחות הנותרות יענו תוך 8 דקות בממוצע
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 6:59 דקות
יעד: מענה תוך יום עסקים
ביצוע: 100% מהשיחות נענו תוך יום עסקים, זמן המתנה ממוצע למענה ראשוני: 30 דקות
יעד: זמן ההמתנה הממוצע יעמוד על 8 דקות
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 5:36 דקות
יעד: 90% מהבקשות תבוצע שיחה חוזרת תוך יום עסקים אחד
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 6.06 שעות
יעד: 10% מהבקשות הנותרות תבוצע שיחה חוזרת תוך 3 ימי עסקים
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע 2.12 ימים
יעד: עד 45 יום
ביצוע: 100% עמידה ביעד , ממוצע מענה בפועל 22 ימים