אנחנו כאן בשבילך

איכות השירות וחוויית הלקוח הפרטי והעסקי הם מאז ומתמיד הבסיס לערכיה של כאל, מתוך אמונה שאלו הם הגורמים החשובים ביותר לשימור הקשר ארוך הטווח עם לקוחותיה.

אנחנו בכאל זמינים לצרכיך בדיגיטל, בווטסאפ וגם בטלפון עם שירות מצוין, מקצועי וחדשני.

חברת כאל פועלת תוך התחדשות דיגיטלית מתמדת, ומשקיעה משאבים רבים בשדרוג ערוצי ההתקשרות עימה, וזאת במטרה להרחיב את ערוצי השירות ולתת את השירות הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר.

הערכים בהם אנו דוגלים

מקצועיות

נגישות

זמינות

יחס אישי

אחריות

יושרה

הגינות

חדשנות

מגוון דרכים ליצירת קשר

שירותים דיגיטליים

WhatsApp

טלפון

מידע ופעולות בדיגיטל

כאל עומדת לשירותכם במגוון ערוצים-
זמינים עבורכם במענה הטלפוני ובתקשורת כתובה

ריכזנו עבורכם את פעולות השירות הנפוצות ביותר בזמן מענה מיידי (1):

  • קבלת מידע ובירורי חשבון
  • חסימה/ביטול כרטיס
  • שחזור קוד סודי
  • ביטול/עצירת הוראות קבע
  • הנפקה והפעלת כרטיס אשראי (לא כולל זמן משלוח כרטיס אשראי פיזי)
  • הגדלת מסגרת אשראי (2)
  • הפקת דפי פירוט עסקאות היסטורי
  • הלוואות ופתרונות אשראי (2) (העברת הכסף לחשבון תוך 3 ימי עסקים)

(1) לא כולל את זמן ההמתנה במוקדים הטלפונים

(2) בכפוף לקבלת אישור, ולאחר קבלת מסמכים נדרשים מהלקוח, בהתאם לרגולציה

 מדדי השירות רבעון 2 2025

יעד: 85% מהשיחות ייענו תוך 6 דקות
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 4:42 דקות
יעד: 15% מהשיחות הנותרות יענו תוך 8 דקות בממוצע
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 6:59 דקות


יעד: מענה תוך יום עסקים
ביצוע: 100% מהשיחות נענו תוך יום עסקים, זמן המתנה ממוצע למענה ראשוני: 30 דקות


יעד: זמן ההמתנה הממוצע יעמוד על 8 דקות
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 5:36 דקות


יעד: 90% מהבקשות תבוצע שיחה חוזרת תוך יום עסקים אחד
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע: 6.06 שעות
יעד: 10% מהבקשות הנותרות תבוצע שיחה חוזרת תוך 3 ימי עסקים
ביצוע: 100% עמידה ביעד, זמן המתנה ממוצע 2.12 ימים


יעד: עד 45 יום
ביצוע: 100% עמידה ביעד , ממוצע מענה בפועל 22 ימים

אנו רואים בלקוחותינו כשותפים להצלחתנו ומחויבים למקצועיות ורמת שירות לשביעות רצון לקוחותינו. כאל