כאל אתכם בארץ ובחו"ל – הטבות והקלות לימים אלו

עד שהשגרה תחזור, דאגנו שיהיה לכם קצת יותר קל

כאל אתכם בארץ ובחו"ל – הטבות והקלות לימים אלו

עד שהשגרה תחזור, דאגנו שיהיה לכם קצת יותר קל

כשאתם בחו״ל, אבל הלב בבית
הקמנו מוקד יעודי 24/7 כדי שיהיה לכם קצת יותר קל

כשאתם בחו״ל, אבל הלב בבית
הקמנו מוקד יעודי 24/7 כדי שיהיה לכם קצת יותר קל

בוואטסאפ: 052-5635304
בטלפון: 03-5725115

הטבות והקלות ללקוחות ששוהים בחו״ל

הטבות על הזמנות אוכל עד הבית

פתרונות אשראי

הטבות ללקוחות עסקיים

הלוואות 

דחיית תשלום קרן הלוואה לחודש אחד ללקוחות שיפנו עד ה- 26 לחודש בשעה 12 בצהריים
לבדיקת קבלת ההטבה 03-5726555 או בצ'אט                                        

קרדיט ליין

מקדמה בריבית אפס עד לסכום של 150,000 ₪
לבדיקת קבלת ההטבה 03-5726555 או בצ'אט 

יציל

ריבית מקדמה - פריים + 2%  (במקום פריים + 4.5%)
עמלת מקדמה – הנחה של 50% מתעריפון יציל   
לבדיקת האפשרות לקבלת ההטבה יש לפנות למוקד יציל בטלפון 03-5726655

הטבות בארץ ובחו״ל - כל הטבה בכפוף לתנאיה. ביטוח חו״ל של הראל - בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה ולהנחיות החיתום של הראל.
הטבות ללקוחות עסקיים - הלוואות – ללקוחות שיפנו עד ה- 26.6.25 בשעה 12 בצהריים. קרדיט ליין - על סמך הזיכויים העתידים של בית העסק הטבות יינתנו בכפוף לשיקול דעתה של כאל ו/או יציל, ובהתאם לתנאיה.
הלוואות: בהצגת הצעה בתנאים דומים שניתנה בחודש האחרון מבנק או גוף נותן אשראי מוסמך. ללקוחות קיימים בעלי כרטיס תקין ותקף, ריבית מינימום פריים + 2%. כאל רשאית לשנות את ההצעה בכל עת.
שרות אשראי מתגלגל: דחיית החיובים נושאת ריבית
אי עמידה בפירעון האשראי / הלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ. כפוף לתנאי החברה ולעמידה בתנאי החיתום.

לקוחות כאל- אנחנו כאן בשבילכם

עקב המצב הבטחוני ריכזנו עבורכם מידע מהותי הכולל את דרכי ההתקשרות עם החברה. אנו זמינים עבורכם, בתקווה לימים שקטים

  • לקוחות השוהים בחו"ל או שפונו מביתם מוזמנים לפנות למוקד ייעודי הפעיל 24 שעות ביממה בווטסאפ 052-5635304 או בטלפון: 03-5725115. בנוסף, אנו ממליצים לקרוא על התנהלות במצבי חירום בחו"ל לרבות האפשרות להעברת כסף לקרוב שנמצא בחו"ל.

לקוחות שרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת הראל, והפוליסה שלהם מסתיימת בין התאריכים  13-21.6.25, הפוליסה הוארכה באופן אוטומטי וללא תשלום עד לתאריך 23.6.25, בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה. מוקד השירות של הראל עומד לרשותכם 24/7 בטלפון: 03-7547030.


כן. שירותי החברה עובדים כרגיל וניתן לבקש לבצע את כלל הפעולות באמצעות האפליקציה, האתר ומוקדי השירות שלנו.  הכרטיס יישלח בהתאם לזמינות שירותי הדואר.


לא. כל הפעילות הכספית בכרטיסי האשראי, ממשיכה כסדרה וללא שינויים.


יש לבדוק תחילה את פרטי העסקה דרך האפליקציה או האתר. במידה ומדובר בחיוב חשוד, יש לפנות לבירור באפליקציה או בערוצי השירות שלנו.


באפליקציית החברה ניתן לעקוב בזמן אמת אחרי העסקאות ולבצע מגוון של פעולות ללא צורך בפנייה למוקדי השירות ובהמתנה לנציג.


ניתן לבקש הגדלת מסגרת בדיגיטל או במוקדי השירות. אם הנכם נמצאים בחו"ל או מפונים מביתכם ונדרשים לשימוש מיידי בכרטיס, מוקד השירות הייעודי שפתחנו עומד לרשותכם 24 שעות ביממה בווטסאפ 052-5635304 או בטלפון  03-5725115.


מצרפים כאן את הכרטיס לתשלום בנייד ונהנים מחוויית תשלום נוחה ובטוחה שמאפשרת לשלם באופן מאובטח בלי להוציא את הכרטיס מהארנק וגם ללא צורך בקוד סודי.


החברה ממשיכה לפעול במתכונת מוגברת כדי להבטיח מענה מהיר ללקוחותיה. אנו ממליצים להיזהר במיוחד בתקופה זו מהודעות שנשלחות ומתחזות להודעות מחברת האשראי ולא למסור קוד אם לא ביקשתם אותו בעצמכם. למידע המלא בנושא.


לגבי כל מופע/ הצגה/ אירוע שיבוטל/ יידחה בתקופה הקרובה, תקבלו הודעת סמס עם עדכון לגבי ביטול/ דחייה למועד חדש. במידה והמופע/ אירוע בוטל, תקבלו על כך הודעת סמס וכרטיס האשראי עימו ביצעתם את ההזמנה יזוכה. במידה והמופע/אירוע נדחה, ההטבה שהזמנתם תהיה תקפה גם למועד החדש, ככל שייקבע כזה.


את רוב ההטבות ניתן לבטל באופן עצמאי. נכנסים לאזור האישי בחנות החוויות, בוחרים בלשונית "היסטוריית הזמנות", נכנסים להטבה אותה רוצים לבטל ולוחצים על כפתור "ביטול ההזמנה", בכפוף למדיניות ביטול הטבות. במקרה הצורך ניתן גם לפנות בשעות הפעילות לשירות הלקוחות של חנות ההטבות בטלפון 03-6392597.